Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen todistuksen alakoululaisesi sai?

Vierailija
23.12.2011 |

Oletko tyytyväinen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen sai neliportaisella asteikolla (erinomainen, hyvä, melko hyvä, kohtalainen) vain kaksi erinomaista. Muut olivat hyviä. Lukeminenkin oli vain hyvä, vaikka osaa lukea jo melko sujuvasti. Nykyään pitäisi osata lukea varmaan jo kouluun mentäessä, että saisi erinomaisen?

Vierailija
2/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiukkapipo, niin olisin ollut tyyytväinen vain, jos kaikki olisi ollut kymppejä, mutta neljäsluokkalaisella tyttärelläni oli 2 kymppia ja loput ysejä, siihen pitää olla erittäin tyytyväinen :)

Onneksi on omena tässä tapauksessa lentänyt todella kauas :) :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niitä parhaita arvosanoja pikkukoululaisilla, vaan voinut olla edes vähän enemmän.

Vierailija
4/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.-luokkalainen sai sanallisen vielä, odotin että matikassa olisi ollut huonompi arvostelu; käy klinikkatunneilla ja se aine takkuaa selkeästi

mutta ei, sanottiin että tavoitteet saavutettu aika hyvin ja kertotaulua kehotettiin vielä kertaamaan

kaikissa muissa luki että osallistut innokkaasti tai osaat kiitettävästi jne

tosi tosi tyytyväinen olen

tosin olen aina tyytyväinen lapseeni :)

Vierailija
5/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se voinut parempikin olla.

Vierailija
6/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli parantanut hyvin numeroitaan. Ka nousi 8.1-->8.8.

Vierailija
7/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännitti kovasti ekaa numerotodistustaan (4 lk), mutta hyvä se oli. Puolet numeroista 8, puolet 9. Ihan odotettu ja koenumeroiden mukainen.

Vierailija
8/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "akateeminen" poika sai lukuaineiden keskiarvoksi 9,3, mutta taito- ja taideaineiden keskiarvo olikin 8. Lukuaineet oli hirmu hyvä keskiarvoltaan, mutta eittämättä tulee mieleen, että mitä poika on puuhannut tunneilla, kun sai koko syksynä vain yhdestä kokeesta 9+, kahdesta 9,5 ja kaikista muista 10 tai 10-. Suurin osa aineista siis pyöristyi aina ysiin, vaikka koenumerot oli esim. 10-.

Hirmuisen tyytyväinen olen kyllä pojan koulunkäyntiin. Kaikki minun mielestä tärkeät aineet menee hirmu hyvin.

Vierailija
9/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4.luokkalainen tyttö sai "rastitodistuksen"

3 rastia oli erinomaisessa, 5 kiitettävässä ja 4 hyvässä. Olin tyytyväinen.

2.luokkalaisella samantyylinen rastitodistus ja kaikki rastit erinomaisessa. Hieman ihmettelin huolellisuuskohtaa, kun kuitenkin tytöllä pari kertaa jäänyt jotain ja olen vienyt sitten koululle, mutta ilmeisesti muut unohtelee sitten vielä enemmän ;)

Vierailija
10/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni 4lk sai yhden kuutosen ja loput seiskaa ja kasia. Käytös ysi. Keskiarvoksi laskin 7,6, joten olin tyytyväinen ja ylpeä lapsestani :) Ei tarvi kympin todistusta saadakseen minut onnelliseksi. Asenne on tärkeämpi!!

Vierailija
11/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä sitten tulee vasta numerot reaaliaineista yms. Olen tyytyväinen molempien numeroihin.

Enkusta toivoisin kevääksi ysiä molemmille.

Käytös 10

Matikka 9

Äidinkieli 9

Enkku 8,5

Käytös 9

Matikka 9

Äidinkieli 9

Enkku 8,5

Vierailija
12/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paransi, olen oikein tyytyväinen. Myös käytös, (pojan suurin ongelma) nousi, joten hyvää joulua kaikille :)

Vierailija
13/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsluokkalainen poika sai viisi kiitettävää ja loput hyviä paitsi yksi tyydyttävä. Olen tyytyväinen, ja ilmeisesti pojan todistus oli luokan pojista paras.

Vierailija
14/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kymppiä ei ollut, pari ysiä, pääsääntöisesti kahdeksikkoja, pari seiskaa. Keskiarvo siinä kahdeksan paikkeilla. Matematiikka on tuottanut tuskaa koko syksyn, joten seiska siitä ei ollut mikään yllätys, mutta tyttö lupasi keväällä tsempata ja yrittää nostaa sen kasiin. Ja kun ei musikaalisesta suvusta ole lähtöisin, niin musiikin seiska on ihan hyväksyttävä :) Viidesluokkalaisesta on kyse.

Vierailija
15/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla:

Käytös 8

Äikkä 8

Enkku 10

Saksa 10

Matikka 9

Biol.-maantieto 8

Fyke 9

Uskonto 10

Historia 10

Musiikki 9

Kuvis 8

Käsityö 7

Liikunta 9

Tyttö:

Käytös 8

Äikkä 10

Enkku 9

Matikka 10

Biolog-maant. 10

Fyke 7

Uskonto 10

Historia 9

Musiikki 10

Kuvis 7

Käsityö 8

Liikunta 7

Oikein tyytyväinen olin molempiin, ihan sen vuoksi, että molemmat tekevät läksynsä, lukevat kokeisiin ja yrittävät parhaansa. Käytösnumerot hieman itseäni harmittaa, mutta toisaalta, kummankaan vanhempainvarteissa ei opettaja ole antanut palautetta huonosta käytöksestä, niin en edes tiedä miksi on 8. Puheliaita lapsiahan nuo on, kaipa sitten tunneillakaan ei meinaa suut pysyä hiljaa..tai en tiedä.

Vierailija
16/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nykyään ei lähdetä oletuksesta, että 10, kunnes jostain syystä aletaan numeroa laskemaan, kuten silloin ennen vanhaan :). Nyt saa kasin oletuksena, jos tyrit jotain tuosta lasketaan ja sitten pitää olla jotenkin erityisen aktiivinen ja esim. luokan edustajana jossain tms.

Vierailija
17/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä toisiksi parhaassa sarakkeessa.

Vierailija
18/18 |
23.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisella kaikki parhaassa, nelosluokklaisella kaikki muut kiitettäviä, mutta enkku hyvä. vitosluokkalaisella kasin keskiarvo. Joitakin numeroita hänellä ihmettelin, koska kokeiden ja palautteen puolesta ei vastannut odotusta. Tyytyväinen kuitenkin olen, todella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi