Mikä meininki?
Itse istun hämärässä keittiössä, juon teetä ja syön tryffeleitä. Mies nukkuu, vauva nukkuu, koira nukkuu, vain minä ja pikkueläimet valvotaan. Kohta otan hieman glögiä.
Kommentit (11)
Lapset (4) pelaa pleikkaa. Glögiä mukissa.
2 vkon loma alkoi ja sen kunniaksi olen juonut jo 1/2 plloa kuoharia. huomenna vietetään jouluaattoa ja lauantaina kohteeseen täysihoitoon.
Nauti!
Ap
viikon täydellisen levon, syömisen, juomisen ja ... okei, myönnän, otan lenkkivehkeet mukaan.
t, 2
Yksi lapsista mopoilee pari on tässä kotona. Vaimo aikoo mennä nukkumaan. Paistan kinkkua. Loikoilen sohvalla ja olen katsovinani telkkua. Oikeasti selaan av-palstaa hienolla samsung galaxy s2 älypuhelimellani. Se onnistuu yhtä hyvin, kuin läppärilläkin.
Glögiä voisin juoda seuraksenne :).
mutta helvetin ärtynyt meno ollut koko päivän. Olen nukkunut viime öinä liian vähän, miehen lapset kylässä ja tekisi mieli vain vedellä ympäri korvien. Sotkevat, huutavat, juoksevat, tappelevat ja pistävät hanttiin minkä kerkeävät. Eivät tottele millään, tekisi niin mieli tirvaista niin loppuisi tuo sirkus edes hetkeksi. Harmi vain, että tulisi sellaiset seuraamukset etten viitsi siihen leikkiin alkaa.
Nyt onneksi ovat menossa nukkumaan ja saan olla rauhassa koneella. Kohta suihkuun ja huomenna joulunviettoon, ihanaa.
Mutta Vantaan perhesurma pyörii mielessä ja ahdistaa. Eli kurjalta tuntuu ;(
Mutta Vantaan perhesurma pyörii mielessä ja ahdistaa. Eli kurjalta tuntuu ;(
on kyllä ahdistava juttu. Nyt olisi hyvä herättää kunnon keskustelua siitä, miksi Suomessa tämä syksy on ollut lapsiperheille niin musta.
Pidetäänhän me huolta läheisistämme, jotta voisimme tarjota apua niille, joilla on raskas taakka ja mieli vaarassa järkkyä?
Ap
Ihmeen hiljaa ovat poliitikot ja kirkkokin ollet, olisi hyvä saada keskustelua ja sitten tekojakin toivottavasti aikaan!
Pidetään tosiaan toisistamme huolta!
T. 8
Ihmeen hiljaa ovat poliitikot ja kirkkokin ollet, olisi hyvä saada keskustelua ja sitten tekojakin toivottavasti aikaan!
Pidetään tosiaan toisistamme huolta!
T. 8
voisko hiljaisuus johtua kunnioituksesta uhreja ja heidän läheisiään kohtaan. Nyt mielestäni pitäisi kuitenkin ihan välttämättä aloittaa jonkinlainen keskustelu, kun kyse ei ole enää yksittäistapauksista.
Ap
Lämmin hellä. Tässä on leikitty pikkutuhmia leikkejä ja nyt, kun mies meni käymään muualla, tulin kurkistamaan tänne:D Mutta, kunhan palaa, hyvät hetket jatkutoot...
2 vkon loma alkoi ja sen kunniaksi olen juonut jo 1/2 plloa kuoharia. huomenna vietetään jouluaattoa ja lauantaina kohteeseen täysihoitoon.