4-luokkalaisten äitejä paikalla, oletko tyytyväinen lapsesi todistukseen?
Oliko toista kieltä englannin (tai mikä teillä onkin) lisäksi, miten se?
Kommentit (12)
Olin tyytyväinen, kaikki rastit joko "erittäin hyvä" tai "hyvä". Ei ole A2-kieltä, ei tullut ryhmää tällekään vuodelle.
Ei numeroa mutta "osaat erittäin hyvin" kuten myös matikka, enkku ja äikkä. Olen tyytyväinen.
olen tyytyväinen vaikka todistus ei kaikin osin ollutkaan "hyvä" - todenmukaisenen silti.
Kielistä (enkku, saksa) tuli kympit, samoin matikasta ja äikästä.
Ymppä ysi.
Musa, kuvis, kässä, liikka 8.
Käytös 7... niinpä. Ei yllätä tosin. Lapseni on aika kärkäs sanomaan ja myös korjaamaan open puheita..
ei numeroita, mutta kaikki aineet erittäin hyviä, jopa tämä kakkoskieli, joka meillä on ruotsi. Paitsi käytös ei ollut erinomainen :D, ja tiedän sen...
lukuaineet kaikki 9 tai 10, taitoaineet 8 tai 9 ... käytös 10 ja työskentelytaidot 10. Kyseessä 4. lk poika!
Numeroita ei tullut eikä muutakaan arviota.
Olisivat olleet arvioni mukaan.
Enkku 6
Ymppä 7
Matikka 7
Äikkä 6
Ussa 8
Käsityö 8
Musiikki 9
Liikka 7
keskiarvo 8,3.
enkusta ei viel numeroo, ku alko vasta tänä syksynä. Ruotsi siis A1 kieli ja enkku A2.
Lapsi ei ole tyytyväinen eikä tyytymätön, koska häntä ei kiinnosta. Tuon takia en ole tyytyväinen - kaikki kouluhommat on hoidattu vasemmalla kädellä vähän sinne päin. Ei ole hyvä tie, tiedän kokemuksesta.
Meillä tuli kaikesta numero, keskiarvo oli suunnilleen 8,9. A1-kieli on englanti, siitä 10 ja A2-kieli ranska, siitä 8.
Yksi rasti oli kohdassa "erinomaisesti" eli parhaassa ja muut kaikki "kiitettävästi" eli toiseksi parhaimmassa.
Erinomainen oli huolellisuuteen liittyvä ja siitä olen erityisen ylpeä!
Numerolla arvosteltiin 5 ainetta. Käyttäytymisnumero yksi niistä.
Neljä ysiä ja yksi 8.
Englanti oli 9.