mä vaan kiukuttelen lapsilleni, mua ei huvita laittaa joulua
ei yhtään tunnu joululle. Mies ärsyttää ja tekis mieli vain hengata netissä koko ajan. En jaksa viedä lapsia ulos ja olen muutenki ihan paska äiti :)
Olisi vielä kasa keskeneräisiä opintotehtäviäkin, jotka pitäisi joulun aikana väsätä. Päivällä en ainakaan pysty, koska lapset on joululomalla päiväkodista. Ei siis hetken rauhaa. Mieskin on vaan töissä koko ajan.
Tulevaisuus ahdistaa. Miten mä saisin itseäni niskasta kiinni nyt ja vietyä tämän vuoden kunnialla loppuun?
Kommentit (8)
Siis ihan samat fiilikset täällä. Ei voisi vähempää kiinnostaa koko joulu. Voitaisiinko siirtyä samantien tammikuulle? Samaa paskaahan se on elämä sittenkin, mutta arjessa on sopivampaa olla paska äiti kuin jouluna.
ja kun tiedän,että olisi vielä miljoona hommaa tekemättä,enkä apua juurikaan saa. huoh!
Huomenna ja siitä eteenpäin aion pitää netin kiinni, siitä se lähtee se into tehdä jotain muuta. Hyvää musiikkia soimaan vaan, ja yhdessä puuhailemaan joulua. Minä ajattelin tehdä noita koulujuttuja joka päivä vähäsen, sillä aiheet kyllä kiinnostavat.
Jos on ollut rankka eli työntäyteinen minuuttiaikataulusyksy, ennenkuin pääsee joulufiilikseen kiinni on just pari tällaista tyhjää päivää välissä, milloin ei huvita mikään. Se menee kyllä ohi, jos ei avaa nettiä!
vaikka ei kyllä ollut tarkoitus.
Mun tekis mieleni vain tilata jouluaattona pitsat, laittaa lapset mahd. aikasin nukkumaan ja leikkiä tyttären joululahjaksi saamillaan barbeilla ja juoda pullo punkkua.
Mut ei. Kun pitää käydä joulusaunassa, syödä puurot, käydä kirkossa, paistaa kinkku, käydä sukuloimassa, paketoida viimehetken lahjat, keittää glögiä, leipoa, tehdä ruokaa ja laatikoita, siivota, olla iloinen ja hymyilevä äitimöllykkä ja saada ne hemmetin tehtävät kaikki tehtyä.
voisi tehdä hyvää. Mutta tarviin nettiä koulutehtäviä varten. Ja sitten yhtäkkiä huomaankin et en ole tehnyt tehtävää ollenkaan, surffannut vain täällä. Voi että mä säälin mun lapsiraukkkoja kun nillä on tällai äiti!!!
Voitais mennä yhdessä nettikahvilaan surffaamaan av:lla :D
Joo.. ihan sama ongelma paitsi että asutaan ulkomailla enkä jaksa edes pakata. Ollaan siis tulossa jouluksi Suomeen. Kaikkien muiden vaatteet ovat jo kasassa paitsi minun. En jaksa miettiä mitä tarvitaan enkä ainakaan osaa päättää eri vaihtoehdoista. Onneksi pesuohjelma on pyykkikoneessa vielä kesken ja osa vaatteista märkiä, niin voin lykätä tuota vielä hieman. Argh!
Opiskeluhommat sain sentään tehtyä koska oli pakko, ellen halua tehdä niitä sukulaisten nurkissa Suomessa.
Tsemppiä sulle kaikkiin töihin. En nyt rohkaiseva esimerkki ehkä ole mutta kokoan itseni, että ehdimme huomenna koneeseen. Hyvää joulunaikaa kaikille täällä "tuskailijoille"!
Joulu on vapaaehtoinen tapahtuma. Teet elämässäsi kuten haluat. Me kaikki tasapainottelemme oman mielenterveyden ja muiden miellyttämisen välillä.
joulu ei ahdista ollenkaan?