Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin lopettaa masennuslääkkeet mutta huonolta näyttää

Vierailija
20.12.2011 |

kilahtelen perheelle ja mielialat velloo. Taitaa olla parempi olla lääkityksellä loppuelämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luota itseesi.

Vierailija
2/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli melkein hypomaaninen olo, euforia. Sitten tuli ahdistus, ikävät ajatukset kiersivät kehää. Olo muuttui niin pahaksi, että suosiolla aloitin lääkityksen uudestaan:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin terapian ja rupes tuntumaan, että tästähän tää elämä urkenee. Mutta paskat.

ap

Vierailija
4/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapeutti tuskin neuvoi sinua lopettamaan lääkkeet?

Vierailija
5/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut ottaa kantaa, sanoi että jos lopetan, se saattaa tuoda enemmän tunteita käsittelyyn. Mutta mulla on arki aika raskasta ison lapsiperheen äitinä ja ilmeisesti mä tartten tämmösen kemiallisen kainalosauvan niin kauan ku pitää pysyä koossa lasten takia.

Vierailija
6/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää pikkuhiljaa lopetella, mutta varmasti sen tiedätkin.

Se lopettaminen saattaa alkuun tuntua vaikealle, mutta minulla näin puolen vuoden päästä lopettamisesta (!) mielialat on jo tasaaantuneet.

Olin siis syönyt cymbaltaa puolitoista vuotta kun pikkuhiljaa laskin annosta, söin jokatoinen päivä, joka kolmas päivä... Ja silti lopettamisyrityksiä oli muistaakseni ainakin kolme, ennenkuin lääkkeet lopullisesti jäi.

Tsemppiä sulle, lääkkeiden kanssa tai ilman!

Vierailija
7/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa. Kun on sopiva hetki niin sitten vasta pois.

Vierailija
8/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se lääkäri tiiä sen paremmin kuin minäkään koska on oikea aika lopettaa. Ilmeisesti lopetin liian nopeasti vaikka muru kerrallaan lopettelin ja vieläkin syön puolta annosta. Ja ehkä parempi elää aivot kipsattuna ja olla suht siedettävä äiti kuin itkeskelevä ja tavaroita heittelevä monsteri.

Vierailija
9/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vähentää annosta hiljalleen, ei niin että kerralla vaan lopettaa

Vierailija
10/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa raskausaikana suoraan lennosta eikä kummallakaan kerralla mitään seurannut.

Tosin menee rinnalla Ketipinor, joka ajaa ihan saman asian mitä masennuslääke, niin ehkä sen takia ei tullut pahaa notkahdusta vaikka Sertralinin lopetin.

Vierailija
11/11 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei varmaan huomaakaan jos masislääkkeen siitä lopettaa.