Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V*tuttaa jo valmiiks tuleva joulu!

Vierailija
20.12.2011 |

Mies ei ota MITÄÄN kantaa tai vastuuta, mistään! Ei kuulemma kiinnosta, mutta silti meni kutsumaan vanhempansa meille aattona joulun viettoon. Vituttaa. Kaikki jää taas mun vastuulle, ruuat, kattaukset, lahjat, paketoinnit, siivoukset, kaikki. No joo, herra paistaa kinkun ja kerää kunnian maittavasta jouluateriasta. Vittu.

Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tosiaan. Me on suunniteltu kaikki yhdessä, mies innokkaammin. Meillä taapero ja joulua vietetään perheen kesken ihan RAUHASSA oleillen.

Kammottaa tosiaan tuollainen:(

Vierailija
2/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Heittäydy täysin veteläksi ja kieltäydy tekemästä mitään. Kai se mies havahtuu aattona et ruokaa pitäisi tehdä ja hommat hoitaa.

2. Kilahda niin perkeleesti ja aja mies kirveen kanssa hankeen.

3. Rupea kotityranniksi ja yksinkertaisesti vaan komennat sen miehen tekemään osansa.

4. Nielet vitutuksen. Teet kaiken itse ja ilmestyt tänne palstalle sit joulun jälkeen tilittämään miten paska joulu oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi sitten paistaa sen kinkun keitolle kaveriksi.

Istut kotona verkkarit jalassa ja katselet dvd:ltä edellisen tuotantokauden sarjafilmejä. Ei sen tarvitse ihmeempää olla, tuollaista se on yleensä anopeillakin.

Vierailija
4/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään stressiä. Ja sanot ukolles, että voi valmistaa haluamansa joulun vanhemmilleen.

Jos tai kun alkaa olla yhteistyökykyä, lähde vasta sitten mukaan. Niin meillä menee. Mikä on tärkeintä, se tehdään. Muuten vain nautiskellaan.

Vierailija
5/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin miehelle, että jos ei aio osallistua tekemisiin, niin minä en ainakaan aio yksin vieraita varten ruokia, siivouksia yms yms tehdä. Mies suuttui, mutta tietää ettei meillä avata ovea jos ei osallistu. Tai jos avataan, niin tämä mamma lähtee samalla oven avauksella ulos.

Meillä siis sama homma.

Vierailija
6/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Heittäydy täysin veteläksi ja kieltäydy tekemästä mitään. Kai se mies havahtuu aattona et ruokaa pitäisi tehdä ja hommat hoitaa. 2. Kilahda niin perkeleesti ja aja mies kirveen kanssa hankeen. 3. Rupea kotityranniksi ja yksinkertaisesti vaan komennat sen miehen tekemään osansa. 4. Nielet vitutuksen. Teet kaiken itse ja ilmestyt tänne palstalle sit joulun jälkeen tilittämään miten paska joulu oli.

Joo, siis aiemmin ollaan vietetty joulut ulkomailla, joten ongelmia ei ole ollut. Nyt on kaksi pientä lasta ja Suomessa joudutaan olemaan. Anoppi olettaa ilman muuta pääsevänsä valmiiseen pöytään, siitä kehuskellutkin jo valmiiksi.

Vituttaa vaan tuo miehen asenne, että "kun hällä ei ole joulumieltä, niin hänen ei tarvitse mitään tehdä". Joutuu hän toki kauppaan MINUN laatiman listan kanssa, sillä itse en kauppaan pääse, kun en omista ajokorttia ja olen pph, lähi Siwan valikoima ei tahdo riittää..

-ap

ps. kiitos kaikille kannustavista viesteistä :) Ihana huomata, että muillakin yhtä jörrejä "miehiä" kuin itselläni.

Vierailija
7/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä käskee osallistumaan, niin sitten suututaan. Onhan se mukava jouluaattona seurustella ja rentoutua puhtaassa kodissa ja valmiissa herkkupöydässä, jotka eukko on raatanut yksin valmiiksi..puhumattakaan siitä, että raataminen jatkuu vielä aattoiltanakin kun saa vieraita passata ja siivota niiden jälkiä.

Itse tein puutelistan kauppaan tänä aamuna, saa mies mennä töittensä jälkeen kinkun ostoon ja roudata sit kuusen sisään ja koristella sen lapsen kanssa. Itse hoidan sapuskan laiton ihan mieluusti, mutta muihin asioihin kuten siivoamiseen saa luvan mieskin osallistua.

Vierailija
8/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lahjat ajoissa (viimeistään marraskuussa). Jouluviikolla sitten haen valmiit laatiot ym. ruuat kaupasta. Puuron teen puurokattilassa jne. Paljon helpolla pääset kun alat myös nauttia joulusta.

Vierailija
9/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et aio laittaa tikkua ristiin hänen kutsumiensa vieraiden eteen, koska olitte suunnitelleet ihan toisenlaisen joulun?

Vierailija
10/10 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat ja kaikki on hankittu ajoissa, kuusta ei vissiin tule, kun en sitä käsin jaksa raahata, miestä kun ei kiinnosta, niin ei tarvitse. Ja tosiaan hän sinne ruokakauppaan (ryysikseen muahhahhaa) joutuu. Ilmoitin jo hyvin jäätävään sävyyn viime viikolla, että herra on hyvä ja peruu kutsunsa, mä tilaan pizzaa, syököön mies vaikka paskaa. Tai menkööt lasten kanssa mummilaan viettämään joulua. Mutta kun puheella ei ole mitään merkitystä. On kokeiltu rauhallista ja räjähtävää lähestymistapaa. Kun ei auta, niin ei auta.

-ap