Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teet vapaaehtoistyötä? Miksi et tee vapaaehtoistyötä?

Vierailija
20.12.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen itsekäs. En koe siihen myöskään minkäänlaista kutsumusta.

Vierailija
2/5 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi lapsi, mutta tilaa kotona ja sydämessä runsaasti. Koen itseni hyväosaiseksi ja olen siitä kiitollinen. Minusta on oikein, että ne joilla on (rahaa, aikaa, terveyttä, jne jne) auttavat niitä, joilla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen itse aikanani saanut tuolta organisaatiolta tukea ja apua ja koen nyt, että on minun vuoroni tarjota sitä seuraaville.

Toisissa järjestöissä en tee, koska a) kaikkeen ei ehdi ja b) siksi on valittava itseä lähellä oleva aihe.

Vierailija
4/5 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tehdä mutta tosi vähän. Johtuu siitä, että käyn töissä, johon arkisin menee matkoineen reilut 10h. Lisäksi opiskelen amk-tutkintoa iltaisin ja viikonloppuisin. Perhettäkin on.

Vapaaehtoistöitä olen välillä etsinyt, mutta ainakin meilläpäin ne on vaan kirkon juttuja, ja sinne en ateistina haluaisi mennä..

Vierailija
5/5 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satoja tunteja vuodessa asukastoiminnassa omalla alueella. Se on mahdollisuus vaikuttaa oman alueen viihtyvyyteen ja tehdä kivoja asioiat yhdessä kivojen ihmisten kanssa.

Vähän teen myös lapsen urheiluseurassa mutta siellä en vastuupuolella, leipojana ja myyjänä joskus, siellä motivaatio on lapsen harrastuksen tukeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi