Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhä useampana aamuna mulla on herätessä semmonen fiilis

Vierailija
20.12.2011 |

että en jaksaisi enää. Mä tahtoisin jo kuolla pois. Mua kyllästyttää kun kaikki on nykyään niin vaikeaa ja elämässä ei ole mitään järkeä eikä hauskuutta.

Jopa huomaan kadehtivani vanhoja sukulaisia, jotka kuolevat. Mä ajattelen, etä ovat onnekkaita kun ovat elämänsä eläneet ja pääsevät pois. Kaipaan sitä aikaa, että tämä kaikki paska olisi jo ohi. En millään jaksaisi enää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jatkuu kauan niin kannattanee käydä juttelemassa lääkärin kanssa

Vierailija
2/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki nyt jotain apua tuohon! Varaa aika lääkärille tai vaikka terveyskeskuspsykologille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä olet saanut aikaan, kun nyt jo haluaisit kuolla pois? vai päinvastoin, et yrityksistä huolimatta ole saanut mitään aikaan?

Vierailija
4/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään tämä on kokonaisuudessaan jatkunut?

Hae apua! Soita esim. omalle terveysasemalle, saat varmasti apua!

Itse tein niin ja lääkäri ohjasi minut juttelemaan psykiatriselle sairaanhoitajalle, josta sain avun.

Tsemppiä! Älä jää yksin tunteidesi kanssa!

Vierailija
5/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonnaa ollut uupunut, masentunut, haluton ja ahdistunut. Lisäksi pari kertaa mennyt taju, ei tiedetä miksi. Tajuttomuuskohtauksesta herääminen on ollut suuri pettymys, koska silloin viikatemies kävi jo lähellä.

Vierailija
6/6 |
20.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikein kerrankin avauduin mutta tyhjän saa pyytämättäkin. Kävin yksityisellä ja jouduin jopa monta kymppiä maksmaan mutta sain 2 viikkoa sairaslomaa enkä muuta.

Et semmosta apua saa lääkäriltä ap