Otan meille koiran jos naapuriin muuttaa muslimeja.
Ja tarkoituksella päästän koiran olemaan vapaammin aina jos naapurin näen pihalla liikkuvan.
Kommentit (6)
Hyvää joulua ja iloa naapurieloon:)
Ps. koirat on kivoja
mun miehen (muslimi) kanssa. Meillä on kaksi koiraa. Mä päästän ne sitten olemaan vapaammin, kun näen sun liikkuvan.
Ne on muuten saksanpaimenkoiria. Toivottavasti tykkäät, kun ne nuolee tassut olkapäillä sun naamaa.
mun naapuriin muuttaa persu, niin ostan itselleni ja tytöille burkhat. Ollaan niissä sitten vapaasti pihalla aina, kun nähdään persun liikkuvan :)
Itseasiassa täällä lähistöllä asuu montakin koiranomistajaa. Jopa naapurillakin on muutama. Ei se ole meitä haitannut, koska muslimipuolisollanikin oli aikoinaan suurikokoinen koira kotimaassaan asuessaan. Samoin monella nuoruusajan muslimitutullani oli lemmikkinä koira. Että siitä vain koiraa hankkimaan. Aika yksinkertaiselta taukilta kuulostat... Ei ketään sun koiras tai koirattomuutes kiinnosta.
Jos haluat että narttukoira ei tekisi enää pentuja niin silloin naapurin muslimista on suuri apu, nämä kun ovat erikoistuneet naaraitten sukuelinten silpomiseen. Esim. somalit silpovat 97% tyttölasten pimpeistä. Tätä osaamista tarvitaan Suomessakin.