uramiehelläni burn out- kiva joulu tulossa- kinkku lensi jo
ajattelin tänään jo soittaa kriisikeskukseen, kun joulukinkku lensi tänä aamuna kaaressa miehen heittämänä
-mummo asuu 400 km päässä- kai on varasuunnitelma keksittävä
Kommentit (13)
olet muistanut palkkagallupeissa päteä miehesi palkalla?
tarpeeksi hyvin ja kinkku lensi kiukun takia
----
ps uramies on pienempipalkkainen kuin minä eli vaimoni- mutta 7 pv viikossa töissä 365 päivää/ vuosi toisensa jälkeen eli aina töissä ja burn outiksi muuttunut uupuminen alkaa näkyä...
kaikilla on jokunen päivä vapaata joskus.
työnarkomaani soittaa työpuheluita kesämökiltäkin- tule videoimaan jos et usko t. ap
tietenkään, oletko ihan taukki vai miksi sanot että se heti kun herää tekee töitä ja nukahtaa siihen kun työt on tehty joka päivä.
kun joulukinkku lensi tänä aamuna kaaressa miehen heittämänä
-mummo asuu 400 km päässä-
vai yrittikö osua mummoon..?
minä vaan ihmettelen miehen ajoitusta- 1 kk sitten peruttiin avioerohakemus- taitaa käydä niin , että jos tää henkinen väkivalta ei lopu, vien uuden avioeroanomuksen 1.1.12
t. ap
/ (joka olisi paennut lasten kanssa mummolaan 400 km päähän...mutta liian kaukana- varaan naapurin rouvalta yösijan varmuuden vuox)
ensinnäkään et ole siivonnut kunnolla ja sitten kun siitä oikeudenmukaisesti huomautetaan ja korostetaan huomautusta heittämällä kinkku lattialle, pitää tulla palstalle itkemään.
Jos miehesi olisi yhtään suoraselkäisempi, hän olisi nostanut sinut polvelleen, ottanut vyön esille ja antanut oikein kunnolla remmiä.
Ja sanonut että huonot suoritukset uusitaan, että alahan lehmä siivota tai seuraava selkäsauna tulee solkipäällä.
ansaitsen ihmisarvoista kohtelua t. ap
potkaise se kinkku sille äijälle perseeseen ja survo eropaperit kurkkuun.
- miksi miehiä päästetään av:lle???? t. ap
saatan olla vain nainen joka tykkää trollailla, tai rekkamieslepakko jolla on miesmäiset mielipiteet. Voin kyllä olla mieskin, mutta siinäkin tapauksessa voin joko olla aidosti tuota mieltä tai vain purkaa sitä että olen omassa parisuhteessani kovaluontoisen naisen alistama.
Saatan myös olla 11 vuotias pikkulapsi tai trollaileva murkku, ellen jopa 78 vuotias isoäiti tai isosisä.
Tai voin olla jokaiselle jotakin.
takaisin kaupan tiskille