Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras anoppi on

Vierailija
17.12.2011 |

monta metriä mullan alla.

Ilkeä ihminen, ilkeämpi ihminen, anoppi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en voi olla kuin samaa mieltä. Kuusi vuotta yritin ja nyt saa riittää!

Vierailija
2/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. paras on sellainen, joka elää omaa elämäänsä eikä sotkeudu eikä tuppaudu mitenkään toisten asioihin. Pysyy poissa, mutta siihen on ihan ystävälliset välit.

Ihan paras on sellainen, jolla on normaalia tilannetajua ja normaali järki päässä. Ei tuputa omia näkemyksiään, eikä sekaannu toisten asioihin.

Auttaa tarvittaessa mikäli pystyy, pyytää apua mikäli tarvitsee,

muttei inise ja soittele joka helkkarin päivä eikä roiku aikuisissa lapsissaan. Osaa elää omaa elämäänsä ja suo sen muillekin.

Tällaisiakin on, mutta harvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat parhaimmillaan kylmänä, avattuna, pöydällä

Vierailija
4/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä samaa mieltä kolmonen. Tottakai minäkin olisin toivonut kohdalleni tuollaista anoppia (vaihtoehdot 1 ja 2) siis edes vähän vähemmän ilkeätä ihmistä. Tulen sitäpaitsi yleensä ihmisten kanssa toimeen, enkä todellakaan haluaisi inhota ketään!

Silti rakastan puolisoani aina vaan, aina entistäkin lujemmin ja enemmän. Ei sen naisen käytös hänen vikansa ole. :( Enhän minäkään ole vastuussa kenestäkään omasta sukulaisestani, eli jos joku olisi siellä ilkeä ja julma, niin se olisi täysin sen aikuisen ilkeilijän omalla vastuulla. Kantaa ihan itse seuraukset ilkeistä sanoistaan ja teoistaan jossakin vaiheessa.

Vierailija
5/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut lapsistaan, näiden puolisoista ja lapsenlapsista.

Haluaa hemmotella lapsiaan ja näiden puolisoita ja ennenkaikkea lapsenlapsiaan. On tasapuolinen ja oikeudenmukainen.

On työelämässä, mutta vähentänyt töitään jotta voi olla enemmän lastenlasten kanssa. Menevät omia menojaan apen kanssa, mutta taaskaan unohtamatta jälkikasvuaan.

Aina valmis auttamaan ja ottaa apua vastaan mielellään kun tarvitsee. Minä kun esim olen ekalta ammatiltani kokki, teen suurimmaksi osaksi kaikki tarjottavat aina heidän juhliinsa. Ja anoppi aina kehuu ruokiani ja leivonnaisiani, kaikille.

Anoppi maksaisi palkkaa, mutta en ota. Korvaa kyllä sitten muulla tavalla.

Anopin kanssa on ihana istua saunanlauteilla ja parantaa maailmaa, istua viinilasillisella ja nauttia elämästä.

Jnejne. Mä voisin kehua anoppiani loputtomiin. Muistaa aina kysyä kohteeko poikansa hyvin mua:)

Ja on kyllä kasvattanut poikansa hyvin.

Sama koskee appiukkoa.

Kaiken tämän ihanuuden päälle, appivanhemmat ovat lääkäreitä joten ei ole tarvinnut terkkareissa jonotella.

Mulla on aivan varmasti mailman parhaat appivanhemmat, tosin samaa kyllä voi sanoa miehen siskonmies.

Vierailija
6/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole anoppi, mutta mulla on kolme pientä poikaa, joten jonain päivänä toivottavasti olen.

Haluaa hemmotella lapsiaan ja näiden puolisoita ja ennenkaikkea lapsenlapsiaan. On tasapuolinen ja oikeudenmukainen.

On työelämässä, mutta vähentänyt töitään jotta voi olla enemmän lastenlasten kanssa. Menevät omia menojaan apen kanssa, mutta taaskaan unohtamatta jälkikasvuaan.

Aina valmis auttamaan ja ottaa apua vastaan mielellään kun tarvitsee. Minä kun esim olen ekalta ammatiltani kokki, teen suurimmaksi osaksi kaikki tarjottavat aina heidän juhliinsa. Ja anoppi aina kehuu ruokiani ja leivonnaisiani, kaikille.

Anopin kanssa on ihana istua saunanlauteilla ja parantaa maailmaa, istua viinilasillisella ja nauttia elämästä.

Jnejne. Mä voisin kehua anoppiani loputtomiin. Muistaa aina kysyä kohteeko poikansa hyvin mua:)

Sama koskee appiukkoa.

Kaiken tämän ihanuuden päälle, appivanhemmat ovat lääkäreitä joten ei ole tarvinnut terkkareissa jonotella.

Mulla on aivan varmasti mailman parhaat appivanhemmat, tosin samaa kyllä voi sanoa miehen siskonmies.

Vierailija
7/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee appiukkoa.

on kiinnostunut lapsestaan ja lapsenlapsestaan niin paljon että haluaisi meidät sinne asumaan tai ainakin nähdä joka päivä.

Haluaa hemmotella meitä haalimalla kassikaupalla turhaa rojua ja tuputtamalla sitä väkisin.

Aina valmis auttamaan haalimalla sitä rojua, yrittämällä viedä lapsen multa jotta mulla olisi enemmän omaa aikaa ja välittämällä kuolleilta sukulaisilta hyviä (not) neuvoja (luulee pystyvänsä kommunikoimaan kuolleiden kanssa)

Totisesti olen samaa mieltä ap:n kanssa.

Vierailija
8/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on hyväntahtoinen ja auttavainen ihminen, ja vaikka sanomistakin on joskus vuosia sitten ollut, tullaan mainiosti toimeen. Anoppini ei ole ehkä penaalin terävin kynä, mutta paljon muita hyviä piirteitä hänessa on. Tärkeintä on hänen halunsa auttaa ja olla läheisesti mukana lastemme elämässä. Nykyään hän arvostaa mua ja mä häntä. Minkäänlaista harmia hänestä ei nykyään ole meille, mutta lapsille varsinkin iloa sitäkin enemmän :)

Vierailija
9/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittämällä kuolleilta sukulaisilta hyviä (not) neuvoja (luulee pystyvänsä kommunikoimaan kuolleiden kanssa)

Totisesti olen samaa mieltä ap:n kanssa.

Auh sattui, tipuin penkiltä. :D

Vierailija
10/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy meillä vain silloin kun olemme poissa.

Vierailija
11/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun anoppi

Vierailija
12/12 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omista asioistaan huolehtiva aikuinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä