Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertooko tämä ehkä ulosottomiehen käynnistä?

Vierailija
16.12.2011 |

Tapasin miehen joka ei omista yhtään mitään, vaikka päivätöissä käykin ja on jo keski-iässä. Hän sanoi, että on muuttanut äskettäin ja heittänyt kaikki tavarat pois kun oli kuulema kaikki jo niin vanhaa ja huonoa.

Nyt hän ei kuitenkaan ole ostanut mitään uuteen asuntoonsa ja pyysi minulta astioita ja liinavaatteita. Kerroin nimittäin, että minulla on kaikkea roinaa hirveät määrät.

Tuli mieleen että olisikohan ulosottomies voinut viedä irtaimen mieheltä.

Huomasin nimittäin juuri että ulosottovirastosta oli joskus tullut miehelle postia.

En oikein kehtaa kysyä suoraan.

Joka kerta kun pitäisi tehdä jotain vähänkin kalliimpaa mies peruu jollain syyllä, vaikka oltaisiin suunniteltu jo pitempään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole Turusta.

Vierailija
2/24 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sieltä päinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rahat menee elatusmaksuihin.

Vierailija
4/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ne jääneet exälle tai mies istunut linnassa (no todella pieni todennäköisyys siihen).

Mutta tietysti se että ei ole varaa mitään ostaa vaikka on töissä kertoo siitä, että talousasiat ei ole kunnossa.

Samoin se, että saa voudilta postia.

Kuten myös se, että ei ole varaa tehdä mitään.

Joka tapauksessa, ulosottotiedot ovat julkisia. Joten voit mennä pyörähtämään ulosottotoimistossa ja kysyä onko hänellä mitään ulosotossa ja jopa pyytää listauksen kaikista veloista, jos ulosottoa on.

Näinhän mm. lehdistö tekee kaikkien julkkisten kanssa.

Vierailija
5/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen joka ei omista yhtään mitään, vaikka päivätöissä käykin ja on jo keski-iässä. Hän sanoi, että on muuttanut äskettäin ja heittänyt kaikki tavarat pois kun oli kuulema kaikki jo niin vanhaa ja huonoa.

Nyt hän ei kuitenkaan ole ostanut mitään uuteen asuntoonsa ja pyysi minulta astioita ja liinavaatteita. Kerroin nimittäin, että minulla on kaikkea roinaa hirveät määrät.

Tuli mieleen että olisikohan ulosottomies voinut viedä irtaimen mieheltä.

Huomasin nimittäin juuri että ulosottovirastosta oli joskus tullut miehelle postia.

En oikein kehtaa kysyä suoraan.

Joka kerta kun pitäisi tehdä jotain vähänkin kalliimpaa mies peruu jollain syyllä, vaikka oltaisiin suunniteltu jo pitempään.

tuollaisen valehtevan luuserin kanssa suunnittelet sitten jotain.

Voi voi.... Tule nyt järkiisi ajoissa.

Vierailija
6/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tyhjentänyt kaiken irtaimiston talon pihalle roskalavalle, jos äijä ei ole itse huolehtinut asunnon tyhjennystä määräaikaan mennessä.

Vierailija
7/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kyllä elätettäviä, mutta voisi kai sitä tavaraa silti olla.

En käynyt koskaan siinä edellisessä asunnossa eli en tiedä miten vanhaa se tavara sitten oli.

Mietin vain, että onko hän hankkimatta uutta, jos ulosottomies taas veisi kaiken.

Vierailija
8/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä laitan sitten vaikka sähköpostia sinne ja kysyn. Kai ne vastaavat sähköpostitsekin?

Vierailija
9/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin valehtelevan?

Vierailija
10/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hän pyytää tavaraa, sitten rahaa, jonka jälkeen häviää jonnekin tavoittamattomiin.

Vierailija
11/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et melko varmasti tää kaveri on just päässy linnasta!

Vierailija
12/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hän voinut saada uutta vuokra-asuntoa, jos olisi esimerkiksi häädetty edellisestä asunnosta?

Lapset eivät asu hänen luonaan.

Vierailija
13/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole ollut linnassa. Kysyin käräjäoikeudesta.

Vierailija
14/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää käydä henkilökohtaisesti. Negatiivinen puoli on se, että kysyjän nimi ja kyselyn päivämäärä tallennetaan hänen ulosottotietoihinsa, eli jos hän itse joskus pyytää listauksen se näkyy siellä.

Eli jos et haluat tarkistaa, fiksuinta olisi pyytää joku tuttu luotettu henkilö, jonka nimi ei sano hänelle mitään, tarkistamaan asia.

Vierailija
15/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kämppää ei tyhjennä.

Olen meidän entisessä vuokra-asunnossa nähnyt tämän.

En tiedä kuka korjasi tavarat pois. Ei ainakaan asunnossa asuva.

Kaikki kamat siis heitetään pihalle yhteen kasaksi.

Vierailija
16/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ottanut edes pientä rahan tarjoustani vastaan enkä tietysti edes lainaisi nyt kun näen tilanteen.

Niitä tavaroita hän pyysi, kun sanoin että minäkin haluaisin tehdä kotonani tyhjennystä. Mutta hyvin vähän olen antanut mitään, vaikka tyhjää asuntoa oliskin kiva alkaa sisustaa jos tilanne olisi toisenlainen.

Vierailija
17/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että hän mitään kyselee. Miksi hän haluaisi olla ulosottoviraston kanssa missään tekemisissä?

Kumma kyllä että pitää jonkun mennä paikan päälle. Käräjäoikeudesta sai tiedot sähköpostitse.

Vierailija
18/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle selviäisi, että puoliso on kysellyt minusta tuollaisia, niin siihen päättyisi se suhde.

Mikään ei ole niin loukkaavaa kuin nuuskiminen.

Ei edes perseraiskaus sählyjoukkueen kavereitten kanssa (excuse my french).

Vierailija
19/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on valehdellut, ei hänellä ole mielestäni syytä loukkaantua ja silloin suhde on jo muutenkin loppu mun osaltani.

Vierailija
20/24 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kertonut kysyneesi häneltä mitään.

Ainoastaan tarkistaneesi käräjäoikeudesta onko tuomioita. Btw. käräjäoikeus kertoo vain oman tuomiopiirinsä tuomiot. Eli jos todella haluat tietää, pitää kysyä Suomen jokaisesta käräjäoikeudesta erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän