Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten nykyään kirjeiden leimaus menee? Vain yhdessä postitoimistossa per kaupunki vai?
Kommentit (2)
jos et käy Postin kassalla missä lyövät käsileiman, niin sitten leima lyödään koneellisesti jakelukeskuksessa.
Näitä on mm. Turku, Tampere, Forssa, Vantaa täälläpäin.
Muualla on omansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jos et käy Postin kassalla missä lyövät käsileiman, niin sitten leima lyödään koneellisesti jakelukeskuksessa.
Näitä on mm. Turku, Tampere, Forssa, Vantaa täälläpäin.
Muualla on omansa.