Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentinvaalissa kävi just niin kun mä ennustin

Vierailija
16.12.2011 |

tällä palstalla kuukausi sitten. Niinistön kannatus lähtee laskuun joulun tienoissa ja esiin tulevat Väyrynen ja Soini. Meillä voi hyvinkin olla Paavo Väyrynen pressana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Väyrynen ois noista sopivin presidentin virkaan. Ainakin se on kaikkein hymyileväisin ja muutenkin luontevin noissa tenteissä. Niinistö on aina jotenkin todella kireän oloinen ja mulla loppui Saulin kannatus kuin seinään, kun mä tajusin tohon Jennin ja Saulin valtavaan ikäeroon. Toi Jennihän on muakin nuorempi. Hih, sehän vois olla melkein Saulin iltatähti.

Nainen 30 v.

Vierailija
2/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö on aina jotenkin todella kireän oloinen ja mulla loppui Saulin kannatus kuin seinään, kun mä tajusin tohon Jennin ja Saulin valtavaan ikäeroon. Toi Jennihän on muakin nuorempi. Hih, sehän vois olla melkein Saulin iltatähti.

Nainen 30 v.

Onpas sulla merkillinen tapa valita ehdokas, puolison ikä? Eikö asiasisällöllä ole mitään merkitystä? Jenni on muuten 34v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ehdokkaan puolison ikä on äänestyvalinnan tärkein pointti :).

Välillä pelottaa kun ajattelee, että kaikilla tolloilla on äänioikeus. Mutta kaipa kansa ansaitsee kaltaisensa presidentin, joten turha minunkaan tässä on itkeä.

Vierailija
4/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monelle tuntematon, mutta todella fiksu mies. Ja hänet tunnetaan hyvin maailmalla, olisi juuri oikea ihminen presidentiksi!

Okei, on homo mikä joillekin voi olla syy olla äänestämättä, mutta toisaalta nyt monelle hyvä tilaisuus välittää toisenlaista Suomikuvaa maailmalla (vert. Persujen suuri vaalivoitto) liekö olisi maailman ensimmäinen julkisesti ei hetero presidentti...?

Haavistolle annan ääneni, suorastaan nauran noille dinosauruksille, eli Paavoille V ja L.

Vierailija
5/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monelle tuntematon, mutta todella fiksu mies. Ja hänet tunnetaan hyvin maailmalla, olisi juuri oikea ihminen presidentiksi! Okei, on homo mikä joillekin voi olla syy olla äänestämättä, mutta toisaalta nyt monelle hyvä tilaisuus välittää toisenlaista Suomikuvaa maailmalla (vert. Persujen suuri vaalivoitto) liekö olisi maailman ensimmäinen julkisesti ei hetero presidentti...? Haavistolle annan ääneni, suorastaan nauran noille dinosauruksille, eli Paavoille V ja L.

Haaviston puolesta, ehdottomasti paras ehdokas.

Vierailija
6/6 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, on homo mikä joillekin voi olla syy olla äänestämättä, mutta toisaalta nyt monelle hyvä tilaisuus välittää toisenlaista Suomikuvaa maailmalla (vert. Persujen suuri vaalivoitto) liekö olisi maailman ensimmäinen julkisesti ei hetero presidentti...? Haavistolle annan ääneni, suorastaan nauran noille dinosauruksille, eli Paavoille V ja L.

Haaviston puolesta, ehdottomasti paras ehdokas.

Siinähän sitä ois oikein myöteistä Suomikuvaa kerrakseen Nokian jälkeen. Älkää nyt aikuiset ihmiset viitsikö olla noin typeriä. kyllä meille yksi setalainen pressa sai luvan riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan