Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voinko mä hakea tosta kaupungin metsästä
16.12.2011 |
sammalta, havuja, käpyjä ja jotain muuta pariin omaan kukka-asetelmaan?
Kommentit (5)
Vois sinä polttaa tupakkaakin ruokakaupasssa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sammalta ei saa repiä irti, eikä havuja leikata. Tai ehkä puolisalaa voisit jonkun kuppaisen havun harventaa, mutta ei mitenkään laajassa mittakaavassa.
Vaikka hakisit koko kuusen, en valittaisi.
Mistähän mä lähtisin sitten niitä aineksia ostamaan tai etsimään?
Alue: Aihe vapaa
http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=390528&lan=FI
varpujen ja sammaleen keräysoikeus.