Kuinka usein soittelet äitisi kanssa?
Me soitellaan lähes päivittäin ja useammankin kerran joskus. Samalla paikkakunnalla asutaan :)
Kommentit (20)
En ole puhunut hänen kanssaan isän kuoleman jälkeen.
Nyt odotan vain että vihdoin tajuaisi kuukahtaa täältä.
välimatkaa 900km :(
Nähdään siinä 4-6 kertaa vuodessa, onneksi tulee nyt jouluksi meille!
Minä en soita koskaan äidilleni, mutta äitini soittaa minulle useita kertoja päivässä >:(
Äitini lähinnä soittelee mulle päin.
Asutaan muutaman kilometrin päässä toisistamme. Soittelut yleensä liittyvät lastenhoidollisiin juttuihin.. on luvannut hoitaa lapsia tiettyinä iltoina tämän syksyn. Olemme hyvissä väleissä, mutta ei mulla ole mitään asiaa hänelle joka päivä. Saatikka monta kertaa päivässä! En kyllä soittele kovin usein muutenkaan kenellekään, en vaan ehdi ja on muutakin tekemistä (mm. töitä).
Kylässä käydään noin parin viikon välein. Samassa kaupungissa asutaan, mutta ihan eripuolilla kaupunkia.
oma äitini minulle erittäin rakas ja korvamaton! Asumme eri maissa ja siksi näemmekin ehkä vain nelisen kertaa vuodessa :(
1 - 2 kertaa illassa. Nähdään n.2 kk välein.
Yhtä usein nähdään.
Samassa kaupungissa asutaan.
Välimatkaa noin 400km ja nähdään noin joka toinen kuukausi.
mutta kun aiti halvaantui ja joutui laitokseen, ei enää soitella ollenkaan. Käyn kerran viikossa hänen luonaan.
te päivittäin soittelevat olette? mekin soittelemme päivittäin, nähdään n. 1xvk. ja ikää minulla 29v.
soiteltiin ennen hän kuolemaansa, joskus harvemmin.
Sit isäni soitti melkein viikoittain ainakin parin viikon välein. Nyt ei sitten enää kumpikaan soita. Asuivat useamman sadan kilometrin päässä.
Vähintään kerran päivässä soitellaan, jos äiti on matkoilla niin sitten isän kanssa. Välimatkaa parisataa kilsaa, käyn heillä muutaman kerran vuodessa ja he täällä tai matkustetaan yhdessä johonkin ehkä joka kolmas kuukausi.
nähdään kerran kaksi viikossa, äitini on paras ystäväni, aina ollut ja tulee aina olemaan
olen 25v, minulla on 2,5 v lapsi ja KÄYN TÖISSÄ :)vuorotyötä teen kaiken lisäksi :)
muutaman kerran vuodessa. Ei asuta samassa maassa.
Pariin kuukauteen ei olla enää soiteltu, kun äiti joutui sairaalaan vuodepotilaaksi eikä oikein kuulekaan kunnolla. Käyn useita kertoja viikossa häntä katsomassa.
Asun ulkomailla, enka nae hanta kuin kerran vuodessa. Viime vuonna oli poikkeus, eika nahty koko vuonna ollenkaan. Paitsi etta Skype-yhteyden ansiosta "nahdaan" :)
ja nähdään lähes poikkeuksetta joka päivä. Ei ole välimatkaa edes 10 kilometriä.