Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lapsesi harrastaisivat jos saisit valita heidän harrastuksensa?

Vierailija
16.12.2011 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän ensi kesänä pyritään

Vierailija
2/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten nytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on meillä harrastettukin.

Vierailija
4/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittotunneilla ja lisäksi harrastaisivat jotakin itsepuolustuslajia sekä jotakin joukkueurheilua.

Vierailija
5/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä minä olen valinnut ;-)

Olen valinnut heille harrastukset, jotka sopivat heille ja joista ovat kiinnostuneita. Alakoululainen ei voi itse päättää tällaisia asioita, esim. kustannussyistä (esim. ratsastusharrastukseen ei ole varaa, eikä taitoluisteluun myöskään).

Vierailija
6/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittotunneilla ja lisäksi harrastaisivat jotakin itsepuolustuslajia sekä jotakin joukkueurheilua.

Vierailija
7/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin onkin;-)

Lisäksi toivoisin heidän lukevan, piirtävän ja leikkivän, mikä onneksi ainakin kahden viimeisen aktiviteetin kohdalta toteutuu.

Vierailija
8/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin onkin. Mä olen sanonut lapsille, että vähintään yksi liikuntaharrastus täytyy olla, itse saavat valita lajin. Näin mennään, mä siis tyydyn lasten valitsemiin lajeihin.

Mun mielestä on tärkeää, että lapset oppivat liikkumaan.

Vierailija
9/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastusta ja aikidoa. Niihin olis täällä paikkakunnallamme hyvät mahdollisuudet. Mutta toi lapsi on vasta 3 kuukauden ikäinen, joten katellaan ;)

Vierailija
10/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai balettia.

Vierailija
11/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karatea, lapsi ei kiinnostunut.

Nyt harrastaa kuviskerhoa, liikuntaa ja partiota.

Ratsastusta ei missään nimessä, koska on vaarallinen laji ja olen itse tullut purruksi, tallatuksi, heitetyksi selästä ja runnotuksi seinää vastaan.

Ratsastusonnettomuuksien yleisimmät syyt ovat hevosen pillastuminen, autoilijan liian suuri tilannenopeus, ympäristön aiheuttama huono havaittavuus ja osapuolien vähäinen kokemus liikenteessä toimimisesta.

- Ratsastus on amerikkalaisen jalkapallon jälkeen vaarallisin laji, toteaa korvausasiantuntija Tiina Juvonen Vahinkovakuutusyhtiö Ifistä. Vaarallisuus perustuu ratsastusonnettomuuksista koituneiden vammojen vakavuuteen.

Vierailija
12/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: kahden lätkäjunnun äiti

Vierailija
13/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmathan sen päättää mihin harrastuksiin lapsensa pienenä vievät.

Meillä harrastetaan musiikkia ja urheilua. Eli jokainen soittaa jotakin instrumenttia.

Lisäksi sekalainen valikoima urheilulajeja: jalkapallo, pesäpallo, tennis, yleisurheilu, jääkiekko, lentopallo, koris.

Molemmat ollaan mukana lasten harrastuksissa, esim. itse valmennan yhtä joukkuetta.

Omia harrastuksia ei lasten harrastusten lisäksi ole, niistä on tingitty lasten hyväksi. Paitsi että itsekin kyllä soittelen pianoa ja kitaraa ja bassoa, mutta keikoilla en enää käy kuin satunnaisesti tuuraamassa, studiossa joskus jos joku oikein vanha ystävä pyytää.

Vierailija
14/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella onkin liikuntaharratus.

Vierailija
15/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sellainen arkkitehtikerho Kaapelitehtaalla.

Vierailija
16/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät näin tee???

Vastasin vain kysymykseen 'mitä lapsesi harrastaisivat jos saisit itse valita', en kertonut mitä harrastavat tai eivät harrasta :)

Kaikki lapseni harrastavat judoa ja uimista. Muita harrastuksia ovat mm. koripallo ja sähly.

Soittamisesta eivät ole kiinnostuneet.

Annan lasteni valita harrastuksensa itse, sillä itse en saanut.

Itse olisin lapsena halunnut mennä koulun elektroniikkakerhoon sekä harrastaa balettia ja luistelua. Äitini ei hyväksynyt niistä yhtään. Hänen mielestään elektroniikka oli poikien juttu josta tytöt ei voi ymmärtää mitään ja liikuntaharrastuksiin olin mielestään liian kömpelö :(

Harrastin piirtämistä ja keramiikkaa, sillä äitini olisi itse halunnut harrastaa niitä.

(nuorena aikuisena menestyin hyvin jazztanssissa ja opiskelin yliopistossa elektroniikkaa ... eli ei ne äidin arviot ihan nappiin menneet)

Vierailija
17/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika hyvät mahdollisuudet mm. useamman eri urheilulajin harrastamiseen, mutta ei: jääkiekkoa pitää pelata hinnalla millä hyvänsä.

Lapseni ovat kuitenkin saaneet harrastaa ihan mitä ovat itse halunneet. Alle kouluikäisinä me vanhemmat kyllä etsiskelimme erilaisia harrastuksia, mutta ala-asteiässä nuo omansa löysivät.

Vierailija
18/18 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellämme ei riitä aika/raha tähän harrastukseen.