Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksikäyttöä ? lapsena..

Vierailija
16.12.2011 |

Olin silloin noin 8-vuotias kun menin naapuriin yökyläilemään silloiselle kaverilleni, äitini oli hyvää ystävää kyseisen kaverini pariskunnan kanssa. Olivat paikallisessa viihteellä ja äitini meni kotiin yöksi ja tämä pariskunta tottakai tuli omaan kotiinsa. Nukuin samassa huoneessa tämän pariskunnan muiden lasten kanssa. Kunnes heräsin yöllä siihen, että saapuivat kotiin pienissä sievissä, tekivät iltatoimiaan ja tämä mies tuli lastenhuoneeseen ja suoraan minun sänkyyni. Hivutti alushousut pois ja alkoi hieromaan kovettunutta elintään minun pakaroitani vasten ja väliin, mutta ei kuitenkaan sisälle... Olin kauhusta kankeana ja en pystynyt sanomaan mitään. Lopetti kun sen nainen huikkasi hälle että 'ei ole meidän huone, tulehan pois kolistelemasta ettei lapset herää' ja niin lähti. Kietouduin peittoon niin lujaa kuin pystyin. Kunnes tuli uudelleen hetken kuluttua, oli ilmeisesti sen nainen nukahtanut. Ja teki samat uudelleen, ja en edelleenkään pystynyt saamaan sanaa suustani olin vain kauhusta kankeana ja 'leikin nukkuvaa'. Lähti pois kun oli jonkin aikaa sitä siinä tehnyt, aikaa en tiedä, koska tuntui ikuisuudelta... Aamulla olin kuin ei olisi mitään ikinä ollutkaan, lähdin vain kotiini. Äitini ja tämä pariskunta ovat edelleen kaverita keskenään. Asutaan kaikki eripuolella suomea, joten ei törmätä enään, ja vaikka olisi tilanne jossa voisi törmätä, niin sitä en tee! Ikää minulla nyt 20 vuotta ja kenellekkään en ole asiasta kertonut ennen tätä. En tiedä mistä tämä kuvottava asia mieleeni tuli jälleen mutta välillä se palaa elävänä mieleeni... aiheuttaen erilaisia ahdistuksia, mutta ei sen suurempaa, olen saanut 'piilotettua' sen sisälleni...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sinun kannattaa mennä puhumaan tapahtuneesta terapiaan. Vaikka nyt tuntuisikin siltä, että saat asian pysymään jossain piilossa, on valitettavasti niin, että elämän kriisitilanteissa nuo koetut ikävyydet pulpahtavat pintaan. Vaikkei suurempia vastoinkäymisiä tulisikaan, viimeistään keski-iässä menneet asiat tulevat mieleen ja joillakin ne esiintyvät fyysisinä oireina ja osa kärsii henkisesti.

Sinä et ole tehnyt mitään väärin, mutta sinulle niin on tehty. Siksi tarvitset apua. Jos välit äitiin on läheiset, kertoisin hänelle myös.

Tuollainen törkeä mies on saattanut turmella monenkin tytön elämän ja katkaise sinä kierre ottamalla asia esiin.

Voimia!

Vierailija
2/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty loputtomasti "painamaan pinnan alle". Koska ne nousevat sieltä kuitenkin. Joka kerran, kun joudut samaan huoneeseen kyseisen ihmisen kanssa muistat pelkosi ja kauhu hiipii mieleesi ja lamaannut.

MUTTA nyt olet jo 20-vuotias. Et siis avuton lapsi enää. Sinun ei tarvitse puhua asiasta poliisille, jos et halua. Mutta voisit tokaista sille ukolle jos joskus vielä ajaudut samaan huonetilaan kyseisen pariskunnan kanssa jotain seuraavanlaista omin sanoin toki:

"Tiedätkö mitä. Vihasin sua lapsesta saakka. Ja pelkäsin. Mutta enpä pelkää enää. Minusta on raukkamaista käytöstä aikuiselta mieheltä tulla runkkaamaan vasten pikkulapsen persevakoa humalapäissään. Tosi mies saa tarpeensa tyydytettyä kyllä ihan oikeiden naisten kanssa. Siinä! Nyt sen sain sanottua. En ole tästä x vuoteen pystynytkään puhumaan, koska järkytit silloin mua niin pahasti ja olin vasta lapsi. Nyt en voi kuin halveksua sua. Enkä halua nähdä sinua enää ikinä."

Kun saat tuon sanottua sille päin naamaa ei ole enää mitään väliä uskovatko ne tai äitisi sinua vai ei. Tärkeintä on se, että saat sanottua totuuden ulos. Kun olet sen sanonut, olet vapaa. Niin kauan kuin painat asian mielesi pohjalle, pelko hallitsee sinua. Hän ei voi tehdä sulle enää mitään ja joutuu vaimonsa kanssa käymään läpi tekojensa seuraukset ja sitä kautta joutuu henkisesti vastuuseen teoistaan. Ehkäpä häneltä samalla lipsahtaa, että hän on tehnyt näin kenties muillekin lapsille?

Tee se oman tuskasi takia ja niiden lasten, jotka kenties YHÄ OVAT VAARASSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjeen tälle tuttavaperheen vaimolle, jossa kerrot, mitä mies teki ja miksi et halua nähdä heitä enää. Ja liitä siihen viesti, jossa tylytät ukkoa kuten yläpuolella vinkkasin.

Ja kannattaa kertoa äidillesi.

Pyydä luotettava ystävä tukihenkilöksi. Mieluiten joku itseäsi vanhempi nainen, kun sanot suorat sanat ukolle.

Vapauta itsesi! Sinä pystyt kyllä, sinä olet vahva!

Vierailija
4/5 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap:lle.

Annetut vinkit ovat hyviä. Ällä anna asian olla !

Se mulkku ansaitsee saada rangaistuksen.

Tsemppiä !

Vierailija
5/5 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on aikaisemminkin käynyt mielessä tuo terapia. Mutta mistä sellaista apua olisi saatavilla, ja mitäkautta sinne voisi päästä?

Seurustelen vakavissani tällähetkellä ja asun avoliitossa, ollaan niinkin vakavissaan että ollaan mietitty ihan kihlaustakin, joka on mielestäni ihana ajatus, mutta silti kalvaa mieltä että tällaineen "salaisuus" on...

kuinka olisi 'järkevää' aloittaa asiasta puhuminen?