Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpirauhasen vajaatoiminta ja alkoholi!

Vierailija
15.12.2011 |

Onko kukaan huomannut mitään muutosta alkoholinsietokyvyssä sairastumisen myötä?

Itsestäni kun tuntuu ettei juuri mitään pysty juomaan ja heti lähtee muisti. Toisalata taas krapulaakaan ei ole. Ja minä en siis vetele kännejä, vaan juon esim. 3 -4 lasia punaviiniä illan aikana ja muisti lähtee...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kyllä oo mitään vaikutusta ollu itellä ainakaan. tietysti tuota elopainoa on jonku verran mutta saan kyllä aika reilusti juoda enneku tuntuu missään. esim. viiniä tuo määrä ei kyllä vaikuta mihinkään. en oo muutenkaan ikinä edes kokenu krapulaa, en oksentanut ja muistan aina minkä väsymykseltäni muistan illasta, ei oo siis filmi poikki. joskus oon ihan yrittäny juua niin, että tulis jotain vaikutuksia, mutta oon kai immuuni :P

Vierailija
2/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nykyään mulle tulee todella herkästi huono olo. Siis jo silloin illalla. En mitenkään pysty juomaan niin paljon että olisin kännissä. Yleensä en tule edes huppeliin. Muutaman jälkeen alkaa jo yököttää. En ole kyllä kokeillut menisikö ohi jos hampaat irvessä jatkaisi juomista. En ole oikein nähnyt siinä mitään mieltä. No eipä tule krapulaakaan sitten noista määristä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän menna tutkinuksiin.

Vierailija
4/7 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tule krapulaa. Ei helpoin yhtälö tällaiselle orastavalle Viinamäen naiselle... =D Ihan mukavaa kyllä olla krapulaton, mutta määrät on sitten kans suuret.

Vierailija
5/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. En pysty ottamaan kuin sentin verran viinilasin pohjalle viiniä ja menen siitä humalaan. En meinaa pysyä pystyssä jos juon puoli lasillista. Todella ärsyttävää, kun tykkäisin viinin mausta, mutta en haluaisi humaltua. En tiedä onko kilpirauhasen vajaatoiminnalla mitään tekemistä tämän ominaisuuteni kanssa. Kysyin asiaa lääkäriltäni, eikä hän osannut sanoa mistä se johtuu.

Punaviinistä minulla menee heti niska ihan jäykäksi. En saa päätä kunnolla käännettyä ja niskaan koskee. Outoa...

Vierailija
6/7 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jättää viinin ja kokeilee muulla juomalla

Vierailija
7/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kilpparin vajaa toiminta ja on lääkitys siihen. Ennen sairauttani tykkäsin ottaa lasillisen punaviiniä silloin tällöin nyt on ollut pakko jättää sekin vähänen pois; olo kun on muutenkin tarpeeksi "krapulainen" ilman viiniäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä