Millainen show miehelle?
Viikonlopuksi luokseni tulee käymään eräs mies. Hauskan pelin seurauksena lupasin hänelle, että hän saa aivan minkä tahansa palkinnon haluaa. Juteltiin asiasta ja mies halusi, että järjestän hänelle jonkinlaisen privashown ;)
Kuulostaa mahtavalta, mutta mitä tekisin? Jokin tanssi olisi tietysti sellainen, mikä tulee varmaan jokaiselle ensimmäisenä mieleen, mutta sen joudun tyrmäämään ainakin joissain määrin: olen aivan onneton tanssija! Olisikohan jollakulla joitain hyviä ehdotuksia? Olisin enemmän kuin kiitollinen ideoista, oma pää raksuttaa tyhjää, enkä haluaisi tuottaa pettymystäkään.
Kommentit (8)
Siis ei nimenomaisesti sanonut privashowna ja kun sanoin, etten mä kyllä valitettavasti mun taidoilla lähde tanssimaan, niin sanoi ettei sen tarvitse olla tanssishow.
äh, eikä siis tarvitse olla minkään tietynlainen show muutenkaan :D ihan siis mitä itse haluan...
Sido kiinni tuoliin, vähennä vaatetusta kiusoittelevasti, hiero rintojasi kasvoihin jne... Ajatuksella katsoa saa muttei koskea. Jos kykenet niin leiki vibralla miehen edessä, "ota suihin", työntele sisääsi jne...
m32
rooliasu, sisäkkö tai hoitsu, tiimarista saa! tai vaikka pupun korvat.
Lopuksi voisit vetää pillusta helmet BB-tyyliin ja anna ne sille miehelle.
olenkin miettinyt.. mutta mitä sen asun kanssa? kai siihen jotain perusketkuttelua :lol:
tarkoitti että haluaa sinun riisuutuvan musiikin tahdissa, siis privaattishow kuten strippipaikoissa.