Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G : Mitä perheenne tekisi 1500 e arvoisella lego-kasalla?

Vierailija
14.12.2011 |

TV:ssä lego-mainostaa 1500 e arvoista lego-voittoa- minä ainakin lahjoittaisin lastenkodille...

Mites muut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lego-palikoita vai matka legolandiaan? Legoja ei kiitos lisää ainakaan. Ehkä lahjoittaisin tai myisin rahapulassani.

Vierailija
2/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos peruslegoja, veisin päiväkotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmasti antaisimme niitä myös lahjaksi(sukulaisille, kummilapsille), tuo on jo aikamoinen läjä legoja...

Vierailija
4/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on entuudestaan legoja isot kasat. Ei parane laskea mitä niihin on vuosien varsilla laitettu rahaa. Osa tullut lahjoina muilta.

En tiedä mitä tekisin.

Vierailija
5/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaupungissa meillä on jo niin paljon legoja, että varmaan on tuon summan edestä. Siihen kuuluu minun ja mieheni vanhat legot (joita on paljon!). Anoppi työskenteli pphna ennen eläkkeelle jääntiä joten hoitolasten vanhat legot tuli myös meille. Ja sitten nuo legot näyttää olevan helppo lahja antaa, joten lisää kertyy aina jouluna ja synttäreinä. :/

Vierailija
6/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa legot loppua kesken kun lapset oikein kunnolla innostuu kasailemaan. Mutta kyllähän tuosta määrästä riittäisi hyvin tuttavien lapsillekin.

Vierailija
7/7 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaupungissa meillä on jo niin paljon legoja, että varmaan on tuon summan edestä. Siihen kuuluu minun ja mieheni vanhat legot (joita on paljon!). Anoppi työskenteli pphna ennen eläkkeelle jääntiä joten hoitolasten vanhat legot tuli myös meille. Ja sitten nuo legot näyttää olevan helppo lahja antaa, joten lisää kertyy aina jouluna ja synttäreinä. :/

Parin vuoden kuluttua möisin koko kasan huutonetissä pikku erissä ryöstöhintaan ja tulisin rikkaaksi!!!