Helmikuiset! Laittakaas sf mittanne..
mulla oli kolmessaviikossa kasvanut huimat 6cm, joten oli nyt 26cm ja raskausviikkoja myös tasan 26.
-sitruuna ja möhköfantti 26+0-
Kommentit (14)
mitattu 20,5, viikkoja 25+5. En yhtään muista oliko edellisessä raskaudessa jo isompi.
...viikko 22+1 oli sf mitta 25 cm!!!!!!!!!!!!! Että useita senttejä yli yläkäyrän! Nyt olisi ensi tiistaina lääkärineuvola ja en edes uskalla ajatella paljonko se nyt jo on , silloin viikkoja 26+2..... :D
Aiemmissakin raskauksissa olen mennyt ylkäyrällä nätisti, mutta en koskaan sen yläpuolellla....on jo neljäs raskaus että paikat antavat kuulemma jo niin helposti periksi...
Mulla oli viime viikolla neuvola, viikkoja 26+5 ja sf 26 senttiä.
Sasuliini 27+6
Viimeksi kun kävin neuvolassa viikkoja oli 22+4 ja sf-mitta 23cm... Helmivauvoista tulee aika jättejä suurimmalla osalla=)
Mulla kanssa tiistaina lääkäri, jännittää jo valmiiksi toi mittaaminen.
h.h. rv 25+
Eilen mitattua... 26 cm viikkoja 27+3... ylitse keskiviivan täälläkin :)
Eilen siis oli neuvola ja viikkoja 26+3. Sf-mitta oli 25cm. Neljässä viikossa oli kasvanut 7 cm.
nonnu78 rv 26+4
mulla mitattu 25.10 neuvolalääkärillä ja silloin saatiin mitaksi 22 ja viikot 25+4.maanantaina seuraava neuvola, katotaan mitä sitten saadaan lukemaksi. pojan painoarvio samaisella lääkärivisiitillä oli n.800g, eli ei vissiin mikään ihan jättiläinen tulossa (ei kylläkään syntymäpaino-arviota antanu). omasta koosta ja painosta voikin sitten olla montaa mieltä ;)
nää on niin yksilöllisiä juttuja ja varmaan mittaajasta, omasta pituudesta ym.kiinni...luulisi että pitkäselkäisillä myös " suurempi" sf-lukema? (pidempi matka häpyluusta kohdunpohjaan????)
elkää stressatko;)
sakura ja pikkumies 27+6
mitattu: 25,2 ja rv 27+5 menossa.
Eli hieman keskimääräisen yli täälläkin... Nyt tosin tilaa ylös päin ei kohdulla enää ole kasvaa kuin pari sormen leveyttä. Sen jälkeen kaikki kasvu tapahtuu " ulos päin" . Mahdan olla kohta leveä ;)
...mitattu. Viikkoja kasassa 26+3 ja mittaa tuli 24 cm. Taitaapi olla ihan OK!
Viipukka 26+4
Mulla oli tiistaina neuvola, 26+5 silloin oli tuo sf-mitta 23,5cm. Vähän alle keskikäyrän mennään...
Napero
Eli tuolloin oli viikkoja kasassa 23+3 ja sf-mitta oli 22.
Tällä hetkellä viikkoja 25+5.
pelle8
eli yläkäyrillä mennään mutta niinhän mulle ennustettiinkin 4d:ssä isoa poikaa syntyväksi, painoennuste 4,5kiloa! viikolla 24+1 painoarvio oli jo 860g. =)
Omeli + Eppu 26+3