Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuukautiset jäädä pois vaikka ovuloin, enkä ole raskaana?

14.12.2011 |

Eli siis olen tikuttanut ovista ja sain CB:n hymynaamatestiin hymynaaman su aamuna 27.11. Kiertoni on normaalisti 29-31, nyt menossa kp 34, eikä yhtään tunnu, että menkat alkaisi. Vajaa viikko sitten oli menkka-tuntemuksia ja olinkin varma, että silloin alkaa, mutta ei. Raskausoireita on ollut välillä ja välillä taas ei mitään.

Testejä olen tehnyt PALJON! Ja kaikki ollut negaa, viimeksi tänään aamulla testiin pärähti: ei raskaana!

Eli onko normaalia, että täti jättää kuukauden välistä vaikka ovulaatio on tapahtunut?

-Äitskäx2

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kyllä niin, että jos ovuloi menkat tulee kyllä. Hedelmöittymätön munasolu tulee kuukautisvuotona ulos.. voin toki olla väärässäkin, mutta olettaisin että joko sulla on kierto sekaisin tai olet raskaana, mutta ei sitten vielä näy testissä.. :)

Vierailija
2/5 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla aivan sama tilanne menkat nyt 3 päivää myöhässä eikä mitään tuntemuksia että olis edes alkamassa.aina ollut hyvin säännöllinen kierto 28-30 päivää.lisäksi tunnen ovulaation joka kuukausi ja myös testi sen osoitti olevan tässäkin kierrossa. minä myöskin tehnyt MONTA raskaustestiä mutta negaa näyttää. kiinnostais siis tietää mitenkä sulla kävi. oletko raskaana? jäikö menkat vain välistä muuten vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menossa kp 40! Kolme negatiivista testiä ja yhtään raskaanaoleva olokaan ei ole. Ja minulla kuukautiset ei ole koskaan myöhässä (20 vuoden kokemuksella), kierto siinä 25-27 päivää. Huomenna ajattelin soittaa työterveyden hoitajalle ja kysyä, kauanko tässä vielä voi ootella.

Vierailija
4/5 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä ratkes noi tilanteen? Tuliko plussia vai alkoiko menkat? Itsellä nyt aivan sama tilanne...

Vierailija
5/5 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovuloi niin menkat tulee aina ellei ole raskaana. Eli jos kierto jää väliin niin silloin ei ole ovulaatiota tapahtunut. Silloin on mahdollista että oireet ja hormonit piikit tulee kyllä (näkyy ovis testissä) mutta välttämättä sieltä ei lähde munasolua liikkeelle vaan kaikki on surkastunut mitä on kypsymään lähtenyt.