Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisitko tyytväinen jos miehesi ostaisi

Vierailija
13.12.2011 |

sulle paitulin joululahjaksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauaakaan kun naurettiin yhdessä paituleille ja niiden epäeroottisuudelle. Jo nimi on kuvottava.

Vierailija
2/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meillä on myös puhuttu noista paituleista, tossuista tms miten kamalia ne on. Yhtä lailla kuin jotkut puuterinväriset mummokalsongit eli seksintappajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA mulla onkin enemmän elämänkokemusta kun useimmila täällä.

Mulle kaikki lahjat on ok mitä mieheni ostaisi koska tiedän ettei ostaisi mitään sellasta oikeesti loukkaavaa.

Vierailija
4/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin uuden yöpuvun, joten paituli olisi mieluisa lahja.

Vierailija
5/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puolisoni tietää että pidän niistä ja käytän niitä hyvin mielelläni

Vierailija
6/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin jos niin kamalan vaatekappaleen ostaisi, hänellä kun on yleensä hyvä maku. Ei kai sellaisia kukaan oikeasti käytä? Siis kukaan alle 50v?

Vierailija
7/14 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieluiten Nanson mallistosta.

Mitään tekosilkki-pitsi-linjaa en ikinä päälleni laittaisi eli sellaisten ostaminen olis ihan turhaa.

Kun on tarpeeksi kauan yhdessä oltu, mies kyllä tietää mitä paitulin alta löytyy. Ei tarvitse vaimon näyttää mitenkään erityiseltä, kun seksi kiinnostaa muutenkin.

Vierailija
8/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytän paituleita. Eivätkä ne ole niin hirveitä. Puolisoltak ysynyt ja sanoi että olen oma itseni ja kaunis ja haluttava, vaikka päällä olisi perunasäkki. Hän tietää että olen mkavuuden haluinen ja paitulissa olo on mukava ja rento. Olisin ikionnelinen jos saisin paitulin joululahjaksi

Vierailija
9/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Paitulit on erotiikan tappajia*

Vierailija
10/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Paitulit on erotiikan tappajia*

ja pah ovat

Vierailija
11/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä tietää että mä tarvitsen talvella ihan pitkäthousut(ja pitkähihaisen paidan) jalkaani yöllä ettei tule kylmä.

Paitsi jos se on joku tosi kivan näköinen ja pitkähihainen (tunikan tyylinen) ja sitä sopii käyttää housujen kanssa. Sit voisin olla tyytyväinen.

Vierailija
12/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olenkin sitä toivonut, sillä en ole vielä koskaan omistanut sellaista. Tähän mennessä olen nukkunut vain pikkarit jalassa, mutta nyt on alkanut tuntumaan että vois paitulia alkaa käyttämään ettei lapsille synny mitään traumoja kun vanhempi on reilut 2v.....

Saa nähdä suostuuko mies moista kaapua hankkimaan. ;)

Vierailija
13/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla sitä ole aktin aikana päällä, joten miten hemmetissä se voi olla seksintappaja? Mulla on ihana kokoelma erilaisia supermukavia paituleita, nytkin yksi päällä :)))

Vierailija
14/14 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vois pukeutua mihinkään jolla on niin luotaantyöntävä nimi kuin "paituli", kuullostaa joltain vauvakieleltä.

Nukun miesten kangasboxereissa ja topissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä