Ei sitten tule vettä meille!
Jotain vuotokohtaa etsivät tuolla kylällä. Aikaisintaan aamulla 7.00 alkaa vettä tulla, silloinkin sameaa.
Tosi kiva....lähteä aamulla likaisena töihin. Tai ilta olla käymättä vessassa. Ja likaisin käsin.
Kommentit (7)
ostamaan vettä niin saa ne kädet pestyä. Miten on taas näin avutonta porukkaa?
ole pystyttänyt teille hätävesipistettä?
Mutta ei sieltä saa/jaksa kantaa sellaista määrää, että 4 henkeä pääsis suihkuun. Tai vois pyykätä/pestä astioita.....tässä on kyllä hyvät puolet :D
ostamaan vettä niin saa ne kädet pestyä. Miten on taas näin avutonta porukkaa?
Kyllä normaali huusholliin kuuluu veden tulla vesijohdosta, ei kaupasta. Meille tulee vesilaskukin.
Vajaaksi vuorokaudeksi???
kun asuin yhdellä teollisuusalueella, siellä suljettiin vesi alle vuorokaudeksi. Mä olin sen nurkan ainoa asukas, ja kun soitin vesilaitokselle ja kysyin, että mitäs tää ny on, ne tulivat avaamaan mulle sen vesipisteen parinkymmenen metrin päähän. Muusta en tiedä.
Se on sitten veemäistä, kun tuollaista yllättäen tapahtuu eikä ole osannut varautua. Illalla meni vedet poikki ja aamulla saatiin sitten hakea hätävesipisteestä vettä. Vieläkin tulee sameaa vettä, melkein maidon väristä, mutta se on kuulemma ihan käyttökelpoista. Niin ja tuosta on siis jo useampi päivä aikaa.