Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KELA- valvokaa miten isät käyttävät isyyslomasa

Vierailija
12.12.2011 |

- tulette yllättymään

t- äiti x 2

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- eikä tue vaimoaan- niin se vaan on

t. ap/ yksin isyysloman ajan lapsia hoitanut

Vierailija
2/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies se vaan oli rakennuksilla, mutta kivan päästä jouluksi kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valvomaan, mitä isät tekee. Meidänkin isäntä maannut kaljapöhnässä koko isyyslomansa - kyllä korpeaa. Kannatan valvontaa.

Vierailija
4/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies oli hoivaava ja osallistuva koko isyysloman ajan ja minä se tästä lähden töihin ja mies jää vuodeksi hoitovapaalle, meidän kaksi-vuotiaan kanssa.

Vierailija
5/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
6/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kesä ja nautittiin lomasta koko perheen voimin mökillä ja matkustaen. Samalla lailla vietti isäkuukauden kesäaikaan. Eihän se Kelalle kuulu miten ne isyyslomat vietetään, tokihan se on tarkoitettu isälle tutustumiseen uuteen tulokkaaseen, mutta jokainen käyttää tavallaan. Ei sitä oikein voi vahtia.

Vierailija
7/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tästäkin asiasta voisi valittaa yhteiskunnalle.

Vierailija
8/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lomahan on palkinto siittä kun on joutunut ensin kestämään paksuna olevaa akkaa ja sen oikkuja ja sitten joutuu vielä kestämään synnytyksenjälkeistä pihtaamista.

Vierailija
9/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se nyt ensisijaisesti kelan tehtävä oo sellasta valvoa.

Kyllä se jokainen nainen saa itse päättää millasen miehen kanssa lapsia tekee. Ja eihän miehen olisi edes pakko mitään lomaa pitää.

Vaikka en varsinaisesti puolustele lorvija-miehiä, mutta ei se nyt ainakaan kelan tehtävä oo puuttua sellaseen. Tässä yhteiskunnassa muut sossut sun muut puuttuu muutenkin vähän liikaa kaikkeen.

Vierailija
10/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennemminkin voisi tuon vastuun antaa työnantajille. Hehän siinä menettävät eniten, kun luulevat työntekijöitään (miehiä) vastuullisiksi iseiksi, jotka kuitenkin rilluttelee ja/tai ryyppää isyysloman...

Niin ja hei naiset, kannattaa varmaan hieman tarkemmin valita ne isäehdokkaat :)

Vierailija
11/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei tarkoita että kaikilla olisi.

Omani oli vauvan synnyttyä kaksi vikkoa ihan vain kotona meidän kanssa. Sattu loma sopivasti kun vauvakin päätti syntyä. Myös syksyllä oli kahden viikon loma jonka mies oli myös kotona. Isyysloma on vielä pitämättä, se on sitten ens syksynä viimestään.

Minun mies on muutenkin paljon vauvan kanssa. Hoitaa yms. Vaikka meillä on hyvä uninen vauva eikä juurikaan öisin valvota antaa mies silti minun nukkua välillä pidempään ja herää touhuamaan vauvan kanssa.

Vierailija
12/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki loman ajan remonttia täyspäiväisesti ja minä hoidin lapsen. Mieheni ei ole mitään mieltä hoitaa lasta koska minä osaan sen niin paljon paremmin ja hän olisi vain häiriöksi. Remontoinnissa taas minä olisin hidaste ja mieheltäni se sujuu.

Vierailija
13/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverille oli nauranut ko toinen oli metsästystä suunnitellut, että ei onnistuis hänellä...

Vierailija
14/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ap puhuu isistä, jotka tekee töitä isyyslomalla, niin toiset vastaa, että kurjaa, että jotkut isät on lorvijoita.

Kai tuossakin jokin logiikka on, mitä tällainen tumpula ei vain ymmärrä.

Vierailija
15/15 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 huomasi, että ap sanoikin, että isät tekevät omia hommiaan koko isyysloman. Ehkä tarkoittikin tuolla, että puuhailee mitä huvittaa. Minä kun ajattelin, että hommat olis töitä.

Mitä lie ap sitten mahtoi tarkoittaakaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi