Helmikuisesta Kesäkuinen!!
Vihdoin uskallan tämän julkisesti nyt sitten sanoa. Tämä viesti on myös itselleni jotenkin sen varmuudeksi, että nyt asiat ovat mallillaan :)
Esikoisemme piti siis syntyä helmikuun puolessa välissä, mutta pikkuinen oli uupunut jo ihan alkuun ja heinäkuun lopussa surullisista surullisin keskemeno...
Arvelin, että varmaankin taas menee vuosi ennen kuin seuraavan kerran tärppää..
Mutta, mutta... maailma on ihmeellinen ja yksien kuukautisten jälkeen tulin kuin tulinkin raskaaksi ja nyt mennään jo yhdeksännellä viikolla.
Julmetusti pelottaa. Olen käynyt pikkuista kurkkimassa yksityisellä ultrassa jo kolmasti, ja eilisen ultran jälkeen olo on vieläkin onnellisempi, sillä pikkuruiselta ja ihan oikealta ihmisen alultahan papunen jo näyttää.
Kesäkuisiin en oikein ole uskaltanut pinoutua, kun on tuo keskenmenon pelko niin suuri ja muutenkin mielialat vaihtelevat epäuskosta ja onnesta pelkoon ja epätoivoon. Ajattelin, ettei sitä halua toisten ihanaa (? :)) odotuksen alkua pilata murehtimisillaan.
Välillä käyn kurkkimassa helmikuisten touhuja ja pohdin, että jospa... Mutta nyt keskityn tähän pikkuiseen :)
Oikein paljon odotusonnea kaikille.
Aapeli 8+6
Kommentit (3)
Täällä yksi helmikuinen toivottelee paljon onnea uudelle kierroksellesi! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin. Ymmärrän pelon ja huolen tunteesi, minulta poistettiin tammikuussa tuulimuna ja kesäkuussa sain tietää, että oon taas raskaana. Mutta huolesta huolimatta kaikki mennyt ihan hyvin(ainakin tähän asti). Tänään tuli just 25 viikkoa täyteen=) Ihan rentona sitä ei vaan osaa millään odottaa, kun on takana tollasta. Mut kyllä se hei helpottaa koko ajan pikkuhiljaa vaikka ei nyt varmasti tunnukaan siltä...
Mutta kaikkea hyvää sinnepäin!
h.h.
Muistankin sinut hyvin helmikuisten alkutaipaleelta, jolloin itsekin olin siellä kohtuuaktiivinen, nyt hädin tuskin käyn joskus lueskelemassa. Täällä on päästy jo 25+3 ja onneksi kun näin pitkällä ollaan niin pelot ovat väistyneet, alkuun oli epäuskoa, että voiko tämä mennä näin hyvin kun vuoden yrityksen jälkeen ensimmäisestä klomifenkuurista lähti alkuun normaaliraskaus. Tosin kyllä joka kerta kun on mennyt ultraan niin on pelännyt pahinta. Nyt pikkuinen onneksi jo potkii sen verran tarmokkaasti, että tietää hänen voivan hyvin.
Ihanaa odotusaikaa!
Onnellista odotusta ja hyvää mieltä lähettävät,
Noema ja Onni 39+4