Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kaksi viikkoa sitten e-pillerit: ei vieläkään kuukautisia !?

Vierailija
12.12.2011 |

Olen ollut endometrioosin takia ilman kuukautisia 2.5 vuotta, syönyt siis e-pillereitä tauotta.

Nyt lopetin ne kaksi viikkoa sitten gynen "määräyksestä" koska tarkoitus on katsoa millaiset menkkakivut nyt on yms.

Koska menkkojen pitäisi siis alkaa? Odottelenko vielä vai soitanko jo gynen polille asiasta?

Kokemuksia?

Ja raskaana en voi olla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin syönyt normaalisti e-pillereitä vuositolkulla. Hitusen se huolestutti mitä vaikutusta sillä on ja lopetin pillerit. Kuukautisia ei kuulunut sen jälkeen ollenkaan. Aikaa meni jokunen kuukausi ja otin yhteyttä lääkäriin. Sanoivat että ihan huoletta voi odottaa puolisen vuotta, ennen kuin on tarvetta tutkia.

Itse tosin vinguin jotain kautta itseni lääkärille aiemmin ja mitään ihmeempää ei löytynyt, tosin munasolut ei vain irronneet. Lääkäri oli sitä mieltä hoitona on pillereiden aloittaminen uudestaa, koska raskautta ei toivottu:( Eli ei auttanut muu kuin aloittaa pillerit uudestaa. Taisin syödä niitä pari kuukautta niin että välissä tuli parit kuukautiset ja lopetin sitten taas. Sillä kertaa ei mennyt hirveän montaa kuukautta kun kuukautiset tulivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän