Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko luottamista mieheen joka..

Vierailija
12.12.2011 |

on salamyhkäinen puhelimensa kanssa?

Eilen otin hänen puhelimen käteensä katsoakseni kalenterista päivämäärää, mutta tämäpä ryntääkin ja kiskoo puhelimen pois ja sanoo että siellä on salaista tietoa. Kuulemma joka yllätys minulle? Miten puhelin voi pitää sisällään yllätyksen puolisolle? Muutakun kielteisen sellaisen..

Suutuin asiasta, ja hetken puhelinta näprättyään hän tarjosikin sitä takaisin minulle että "no tutki!". Ei kiinnostanut enään, luultavasti hävitti tämän "salaisen" tiedon. MITÄ SIELLÄ OLI?! ärh.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehesi nukahtaa ota puhelin ja tutki se läpikotaisin. Koska luultavasti hän kuitenkin valehtelee jos hänellä on joku toinen. Tähän tulee joku viisas kohta kyllä kertomaan luottamuksesta ja avoimuudesta, mutta totuus on se että kannattaa selvittää ihan itse. Voihan se olla että on tekstaillut vaikkapa jonkun kanssa että mitä hankkisi sinulle joululahjaksi, voi myös olla että se on työpaikan sirpa joka kiittää pikkujouluyöstä. Asia selviää kun otat siitä selvää

Vierailija
2/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän hän nyt tuon säikähdyksensä jälkeen poistanut kaiken todistusaineiston. Luulisin. Puhelin on vanhan mallin palikka josta ei näy edes näitä lokitietoja, missä näkyy siis kaikki viestiliikennekkin että minne suuntaan on mennyt ja mistä viestejä tullut. Eli tuntuu että turha toivo.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tyhmiä että säilyttää toisilta naisilta tulleita tekstareita puhelimessaan.. Sitten vaimo löytää ne ja luulee että kyse on vaikka mistä vaikka mitään muuta ei olisi tapahtunutkaan kuin ihan viatonta flirttiä...

Mutta olisin sinuna ap kyllä huolissani.

Vierailija
4/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaako asiaa yhtään jos hän väitti saapuneissa viesteissä olleen saapumisilmoituksen ja sen halusi peittää?

Miks reagoi sitten niin voimakkaasti?

Ja vaikka olisin asiakseen ruvennut viestejä tonkamaan eikö olisi sillon riittänyt että älä avaa sitä saapumisilmoitusta ettet näe yllätystä?!!!

Ap

Vierailija
5/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei edes puhelimeen saa koskea.

Vierailija
6/9 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saapuneissa viesteissä nettifirman ilmoitus lähetetystä paketista (=miehen joululahja).

Vierailija
7/9 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut lahjaa, siis ainakaan mitään mikä olisi tilattu jostain. Muistin sen sitten ja otin puheeksi, oli kuulemma palauttanut tuotteen. Ei ollut todisteena edes tilausvahvistusta sähköpostissa, oli kuulemma poistanut.. Itse en kyllä poistele tilausvahvistuksiani sähköpostista?!

Hitto, ei taida olla luottamuksen arvoinen.. Ei sitten vieläkään..

Vierailija
8/9 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei epäilystäkään.

voihan se toki nyt peittelyksi hommata sulle jonkun "yllätyksen", kun niin meni valehtelemaan.

ps. olisiko kannattanut huolehtia itsestäsi ja omasta ulkonäöstäsi, sekä pillun tiukkuudesta, intohimoisesta ja estottomasta seksistä, niin ei oleisi miehen tarvinnut hommata toista, parempaa naista..?

Vierailija
9/9 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut lahjaa, siis ainakaan mitään mikä olisi tilattu jostain. Muistin sen sitten ja otin puheeksi, oli kuulemma palauttanut tuotteen. Ei ollut todisteena edes tilausvahvistusta sähköpostissa, oli kuulemma poistanut.. Itse en kyllä poistele tilausvahvistuksiani sähköpostista?!

Hitto, ei taida olla luottamuksen arvoinen.. Ei sitten vieläkään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi