Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivystys alkaa klo 16 pääsenkö ekana jos menen jo 15.30?

Vierailija
12.12.2011 |

Kun vittulanperän arvauskeskukseen ei saa edes päivystysaikoja, pakko mennä yhteispäivystykseen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jaksatko seistä jonossa puoli tuntia?

Vierailija
2/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs sinne tulee klo 16 joku, jolla on vaikka rintakipua, saat kyllä odottaa. Mene yksityiselle, jos arvaavat siellä paremmin. Mikäs Psykiksellä tänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla että esim. ambulanssi on tuonut jonkin 15.20 joka menee edellesi.

Tai sitten joku mamma tai pappa on tullut jo kello 15.00 sinne jonottomaan, sekin menee edelläsi.

Ja sitten voi olla taas joku kiireellinen joka tulee vaikka 15.55 sinne mutta on sairaampi kuin sinä, menee edelläsi.

Näin ainakin meillä.

T. Tk:n sairaanhoitaja

Vierailija
4/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan opiskelukirjat mukaani, niin tuleepahan kerrankin käytettyä 6 tuntia tenttikirjan lukemiseen.

ekana menen kyllä vuoronumeron ottamaan, tönäisen etuilijat vittuun ainakin siitä vuoronumeroluukulta.

Tai sit voisin "kaatua" pihalla klo 15.20 ja tilata ambulanssin, niin ei tartte edes kävellä bussipysäkiltä.

Vierailija
5/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ensin! Minä olen tärkein! Minä, minä, minä!

Voi vittu näitä ihmisiä.

Vierailija
6/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei siivoa kotonani tai käy puolestani kaupassa. Sukulaisiani en halua nähdä.

Ja siksi, koska MINÄ saan selvitä ilman yhteiskunnan tukea MINUN jalkani on minulle tärkein.

MINÄ ensin, en todellakaan päästä ketään edelleni vuoronumerojonossa, en varsinkaan ketään räkänokkaisten pentujen kanssa tulevaa.

Minä olen itselleni tärkein ja rakkain.

Vierailija
7/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonossa etuilla, mulla on nastapohjakengät, saattaa vahingossa osua nastat nilkkaan jos etuilua yrittävät.

Vierailija
8/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joita lääkäri ei ole ehtinyt ottaa normaalin päivävuoron aikana.. eli vaikka ollaan oltu usein varttia vailla 4 toisena jonossa päivyksen aukeamista odottamassa, silti meille sanotaan et edellämme on listan mukaan 6-8 potilasta:/

Vierailija
9/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama sata sivua pitäis tenttiin saada luettua, lukeminen onnistuu parhaiten lääkärin odotushuoneessa.

Vierailija
10/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiseksi joudun joka tapauksessa, niin aivan sama mennä päivystykseen vasta salkkareiden jälkeen. ap

Vierailija
11/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla sulla päivystyasia laisinkaann..

Vierailija
12/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla ei oikeen koipi ulkona toimi, taksilla en ajan, ambulanssi on halvempi.

Vai onko sulla näköyhteys mun jalkaan?

Vierailija
13/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei siivoa kotonani tai käy puolestani kaupassa. Sukulaisiani en halua nähdä.

Ja siksi, koska MINÄ saan selvitä ilman yhteiskunnan tukea MINUN jalkani on minulle tärkein.

MINÄ ensin, en todellakaan päästä ketään edelleni vuoronumerojonossa, en varsinkaan ketään räkänokkaisten pentujen kanssa tulevaa.

Minä olen itselleni tärkein ja rakkain.

ei takuulla tarvii odottaa kello 16 asti. :=)

Vierailija
14/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsille. Joten ei sun niitä lapsiperheitä tarvi kiilata, riittää kun kaadat mummot kumoon sillä vuoronumeroautomaatilla.

Vierailija
15/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole jo joku kauemmin odottanut. Lääkärin luo potilaat pääsevät kiirellisyys järjestyksessä.

Vierailija
16/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtis potkimaan mummot pois numeroautomaatilta.

Vierailija
17/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei haittaa.

Vierailija
18/18 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystäjä ei ole ehtinyt katsoa ennen klo 16, siirtyvät päivystäjän vaihtuessa uudelle päivystäjälle ensimmäisiksi potilaiksi.

Minä lääkärinä katson aina lapset ensin jonosta, edelle menee vain kiireellisesti sairauteensa hoitoa vaativat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä