Isänpäivä odotusaikana
Aiotteko muistaa tulevaa isää jo nyt isänpäivänä? Meille vauva tulossa tammikuulla ja aattelin, et jotain pientä olis kiva ostaa..Onko muilla samankaltaisia ajatuksia? Onko vähän ennenaikaista? Jos jollain on joku valtavan hyvä idea, niin kertokaa ihmeessä!!
Kommentit (7)
Mä ajattelin tehdä semmosen epävirallisen isänpäiväkortin miehelleni masuasukin puolesta, kun se kuitenkin on jo olemassa... Terveisiä kohdusta tms. =)
h.h. rv 25+
Meillä on laskettuaika isänpäivänä ja nähtäväksi jää, onko vauva jo silloin mahan ulkopuolisessa maailmassa. Joka tapauksessa aion muistaa miestäni isänpäivänä. Esikoista odotellaan, joten lapsia ei entuudestaan ole.
Mielestäni kaikkia isiä pitää muistaa isänpäivänä! Se on juhlapäivä, jota vietetään muitaaksemme, kuinka tärkeitä isät ovat. Olenhan itsekin tyytyväinen, kun mieheni muistaa minua kukkakimpulla naisten päivänä, vaikkei hän nainen olekaan. Ja toki vietän sotaveteraaneille pyhitettyä päivää ja kunnioitan sitä, vaikken itse ole sotaveteraani.
Jokainen tyylillään! Jos sinusta tuntuu siltä, että haluat juhlistaa isänpäivää, muistamalla miestäsi, tulevaa isää, niin juhlista ihmeessä! Juhlia ei ole koskaan liikaa ja jokainen päivä on hieno mahdollisuus kertoa toiselle hänen ainutkertaisuudestaan.
Hormoonihuuruissa, Noema ja Onni 39+4
Kyllä mäkin halusin muistaa jo tulevaa isää. Laskettu aika meillä on huhtikuulla. Isukille ostin kirjan Uusi vauva, huoltajan opas missä on vauvan " käyttöohjeet" kerrottuna samaa tyyliin kuin olisi jokin tekninen laite. Ja sitten ostin isukkia varten vauvalle tulevan isän suosikkijääkiekkojoukkueen logolla varustetut bodyn ja lappuhaalarit. Pääsevät väriä tunnustamaan...
karkasi koko viesti...
Niin siis minä olen tehnyt miehelleni, isyyspakkauksen, joka sisältää kaikkea kivaa, suklaasta ja batteryjuomasta aina vauvanhoitotarvikkeisiin asti kaikkea mahdollista... Saa nähdä mitä mies tykkää... Meille on tulossa hartaasti odotettu ja toivottu (ja tehty) esikoinen helmikuulla...
Napero ja masukki 27+0
Olen tehnyt isäinpäiväkortin, jossa on kauniita sanoja. Lisäksi ostin nallekuvioiset isä-sukat, jotta on jo jotain konkreettista.. Luulen, että tuleva isä pitää yllätyksistäni. Ainahan muistaminen on mukavaa..
Heips,
Isänpäivä tuli ja meni, muistin tulevaa iskää ja mies oli tosi onnellinen. Teetin hänelle t-paidan, jossa lukee " Voy a ser padre" , mikä siis on espanjaa ja suomeksi " Minusta tulee isä" ja hän oli siitä tosi tohkeissaan. Mies on muutenkin todellinen pingviini mies ja vauvasta ja odotuksesta aivan fiiliksissään, joten nyt hän voi ylpeänä kulkea paidassa, joka kertoo hänen tulevasta isyydestään:). Päädyin laittamaan tekstin espanjaksi, sillä joku " Father 2 Be" tai " Tuleva iskä" tuntui liian " julistavalta" , espanjaksi se on monelle kuitenkin arvoitus ja mies saa sitten tekstiä selittää. Että semmosta:).
Itse mietin asiaa hetken, mutta olen kuitenkin sitä mieltä, että kun minä en ole se lapsi, en rupea miehelle ostamaan isänpäivälahjoja ennenkuin lapsi on syntynyt.
Iglu ja Kepa rv18+1