Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon voi pyytää käytetystä jääkaapista?

Vierailija
12.12.2011 |

minulla ei ole mitään hajua, kuinka vanha tuo kaappi on, en löytänyt tosin mistään enää samanlaista. Ainakin 2 vuotta vanha se on, koska sen ajan olemme tässä asunnossa asuneet.

Tahdon vaihtaa sen jääkaappipakastimeen.

Kyseessä on elektroluxin korkea jääkaappi (tai jääviileäkaappi, mistä minä tiedän, yhdellä ovella kuitenkin), kaapin ylälaidassa on ledillä ilmoitettu jääkaapin kylmyys, napeilla voi säätää. Samassa on myös nappi pikajäähdytykselle, esimerkiksi juomia varten. Hälytys ääni myös kertoo, jos ovi on jäänyt auki.

Hyllyt ovat karkaistua lasia, paitsi ovessa muovia. Pulloille on omat telineensä, samoin vihanneksille yms omat laatikot alhaalla.

Muutapa en osaa kertoa kyseisestä kaapista.

Ajattelin 100e myydä, jos joku ostaa, onko tarpeeksi/liikaa pyydetty?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ilahduttaa jonkun antamalla se ilmaiseksi tarvitsijalle.

Vierailija
2/4 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin sun ei tarvi arpoa hintaa. Huutiksessa saat sen hinnan, minkä arvoinen se on.

Itse ostin vaatimattomamman jääkaapin 20 eurolla, kun vuokraisäntä ei suostunut ostamaan uutta.

Onneksi vintillä oli tilaa rikkinäisen säilyttämiseen. Kun ilmoitimme lähdöstä, oli uusi vuokralainen käynyt katsomassa ja näki meidän jääkaapit. Muuttaessa myimme jääkaapin eteenpäin parilla kympillä taas ja veimme takaisin rikkinäisen ja siinä vaiheessa 3 v kellarissa olleen jääkaapin. ei ollut tykännyt.

Alkoi ukko mesoamaan vuokratakuun palauttamisesta. Onneksi koko jääkaappiviestitys oli tallessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kovin monta vuotta, niin 100 euroa on liikaa.

Vierailija
4/4 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin juuri pari vuotta sitten, maksoi jotain 700 e?

Kyllä siitä voi jopa 200 saada, jos sattuu sopiva ostaja paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä