Apteekin oma raskaustesti
Onko kyseinen testi antanut teille ns roskishaamuja? Minulle tuli aivan selkeä viiva värin kanssa n. puolentunnin kuluttua testin teosta. Toki sitä ei pitäisi lukea enää silloin, mutta minkäs teet? :/
Kommentit (3)
Hei!
En luottaisi noihin roskishaamuihin, varsinkin kun testeissä lukee että ei anna enää luotettavaa tulosta testiajan jälkeen. Toki joillakin haamut ovat olleetkin oikeita plussia ja vahvistuneet vasta myöhemmin.
Onnea yritykseen!
t. Enisa
Sain itse juuri viime kierrossa roskishaamun apteekin testiin niillä main kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ihan selvä viiva oli, mutta ilmestyi testiajan jälkeen (katsoin testiä uudestaan ehkä n. 20min kohdalla.)
Seuraavana päivänä sain negan S-marketin testillä ja kuukautiset alkoivat noin viikon myöhässä.
Kovasti raskausoireita oli, mm. pahoinvointia ja rintojen arkuutta, joita mulla ei koskaan normaalisti ole, joten kuvittelisin että kyseessä oli kemiallinen raskaus tai varhainen keskenmeno.
Tämä ei tietysti kerro mitään siitä että kannattaako roskisplussan perusteella elätellä toiveita, mutta oma kokemukseni siis.
sain apteekin testillä roskishaamun. ja kävinkin kipin kapin ostamassa glearbluen joka antoi 2h rakossa olleesta pissasta vahvat viivat. poika onkin nyt 7v. minun haamuviiva.=)
tee toki uusi testi. ja vaihda merkki johonkin herkempään. tai odota muutama päivä jos jaksat.=)
=)