Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cittarissa nähtyä :(

Vierailija
10.12.2011 |

Olin eilen Citarissa vaateosastolla sovituskoppien lähellä sovituskopissa oli perheen äiti sovittamassa vaatteita. Kopista kuului myös pienen poikalapsen kitinää. Pian tämä nainen riuhtaisi tämän itkevän lapsen ulos kopista niska-perseotteella ja lapsen isä, joka oli sovituskopin ulkopuolella, potkaisi maassa itkevää lasta. Ei lujasti mutta täysin eleettömästi kuin olisi jonkun isomman roskan lakaissut jalallaan tieltään.

Tuli paha mieli, millainen itsetunto voi tuollaiselle lapselle tulla kun häntä kohdellaan kuin paskaläjää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se isä ei jäänyt alunperin lapsen kanssa kotiin... olisko kyseessä väsynyt äiti, joka ei uskalla jättää lasta isän kanssa kaksin mutta ei jaksa myöskään enää olla hyvä äiti ?

Vierailija
2/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et puuttunut asiaan? Lapsen kaltoinkohteluun pitää aina puuttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan elävässä elämässä tänä viikonloppuna nähtyä. Valitettavasti. Poika oli ehkä 3-4-vuotias, saman kokoinen kuin pienehkö 4-vuotias tyttömme on. Tiedän kyllä, että lapset voivat olla tosi rasittavia etenkin perjantai-iltaisin kun ovat väsyneitä viikon päiväkotiurakan jälkeen tms. mutta ihan noin pahaa retuuttamista en ymmärrä.

Olin itse ihan turrana tuosta tilanteesta enkä osannut reagoida. Toivoin vain, että en olisi nähnyt koko episodia.

Ihan tavallisen näköisiä, ehkä 35-40-vuotiaita vanhempia lapsensa kanssa ostoksilla. Jäi kyllä ilkeä tunne tapahtumasta.

Vierailija
4/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en puuttunut. En edes katsonut vanhempia vaan käänsin pääni toisaalle ja menin ohi. Menin ihan lukkoon tilanteessa. Kerroin miehelleni kun tulin kotiin ja hänkin oli aika järkyttynyt tuosta tapahtumasta.

Vierailija
5/5 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin hyvää lapsen itsetunnolle pidemmällä tähtäimellä tuollainen kohtelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme