Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huolissani siskostani

Vierailija
10.12.2011 |

ja en tiedä onko tämä jo ylireagointia puoleltani, mutta mietin tosissani kohta soittavani poliisille tai vähintäänkin siskon miehen vanhemmille. Heillä ollut viimeisen puoli vuotta vaikeaa ja nyt siskoni kertoi, että olivat viimeviikonloppuna riidelleet ja siskoni mies oli yrittänyt käydä käsiksi siskooni.

Onneksi naapurin mies oli ollut lähellä ja saanut taltutettua miehen. Siskoni oli mennyt kaverilleen yöksi, kun ei ollut uskaltanut kotiinsa jäädä. Ja aamulla kun oli mennyt kotiin oli miehensä tyhjentänyt asekaapin, oli ollut sitten aseita ympäri kämppää!

Mua pelottaa, että tässä ei tule hyvin käymään! Mies ei ole aiemmin ollut yhtään väkivaltainen ja ovat olleet yhdessä jo useita vuosia! Hänen luonteensa on täysin muuttunut! Liioittelenko jos pyydän poliisia poistamaan aseet häneltä? Tai sitten soitan tän miehen isälle, että vie aseet pois? Sisko ei itse halua kertoa kenellekään, enkä tajua miksi salailee näinkin vakavaa asiaa :/.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie ne aseet pois! sehän voi ampua sen miehen isän vaikka!

eiköhän noita tapauksia ole ollut aivan liikaa,missä mies ampuu perheensä!

ja kuinka ikävä on jos jotain tapahtuu,ja jossitella sitten,että miksi et tehnyt mitään!

Vierailija
2/7 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no soitin nyt sille isälle, oli aika järkyttynyt mutta epäluuloinen "eihän meidän **** mitään sellaista tekisi". Lähti kuitenkin käymään siellä. Tästähän nyt saan sitten minä varmaan kaikkien vihat päälleni.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että saat vihat päälle,mutta toimit viisaasti ja vastuullisesti.

ihan aiheesta olet huolestunut!

tsemppiä kovasti,ja kerrohan kuinka kävi!

voimia totisesti!

Vierailija
4/7 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no soitin nyt sille isälle, oli aika järkyttynyt mutta epäluuloinen "eihän meidän **** mitään sellaista tekisi". Lähti kuitenkin käymään siellä. Tästähän nyt saan sitten minä varmaan kaikkien vihat päälleni.

ap

Toivottavasti asialla on onnellinen päätös.

Vierailija
5/7 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne siskosi luona nyt on?

Vierailija
7/7 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseet eivät kuulu tuollaisessa tilassa olevalle ihmiselle kuin ap:n siskon mies.

t. ampumaharrastaja, nainen