Miehet haluaa minusta vain seksiä - miten voisin muuttaa sen?
On mennyt täysin hermot siihen, että miehet haluavat minusta vain seksiä.
Jos tapaan jonkun kivantuntuisen miehen baarissa, ollaan hetken juttelun päästä siinä tilanteessa, että mies sanoo haluavansa rakastella minun kanssani.
Toki ihan kivaa, että miehet haluaa minua, mutta että se on heti mielessä.
En pukeudu paljastavasti.
Kommentit (31)
onko tarkoituksesi hommata sivusuhde ja mitä sillä ajattelit pidemmän päälle saavuttaa?
En pukeudu paljastavasti, minulla on rillitkin ja olen jo 37 v. Juttelen tosi avoimesti ja iloisesti miehille, kai se sitten on se syy. No, tavallaan kivaa olla haluttu, mutta silti...
Jos tietäisin niin kertoisin sulle. Itsekin olen vain panopuu ja mitään muuta ei haluta kanssani. Ja en pukeudu provosoivasti myöskään siis että kaikki olisi lautasella.
Haluavat olla hetken kanssasi, mutta eivät pystyisi pitämään in the long run!
Musta tuntuu, että miehet eivät halua multa enää seksiäkään - joskus olen siihen ollut kyllä ihan haluttava, mutta kunnon miesystävää en täältä millään löydä.
Jotkut jauhaa, että laske vaatimuksia. Ei mulla mitään vaatimuksia ole ollut. Olen se mikä olen ja jos tähän ei miestä löydy niin olkoot! Yhdenillan seura ei kannata!
Enkä minäkään pukeudu paljastavasti, eipä mulla edes pahemmin ole mitään mitä "esitellä". Mainittaakoon vielä etten tosiaan ole näiden miesten kanssa sänkyyn mennyt mutta selväksi on käynyt etten ole pariin vuoteen päässyt treffeille miehen kanssa jota saattaisi oikeasti kiinnostaa tutustua muhun. :/
Minua taas kukaan ei halua "vain" panna, vaan kaikki tapaamani miehet haluaisivat heti aloittaa kanssani vakavamman suhteen tai vähintäänkin keskustella avioliitosta ja lapsista...
ps. Minulla on jo lapsi, enkä halua lisää. Enkä halua edes vakavaa parisuhdetta...
tarkoitatteko nyt miehiä joita tapaatte humalassa yöllä baarissa?
Ensinnäkin: älkää keskittykö etsimään vakavaa suhdetta baareista, siellä monet ovat humalassa hakemassa hetken huumaa.
Jos siellä kuitenkin olette: ÄLKÄÄ antako sitä seksiä! Jos mies kiinnostaa muuten niin moisen seksi-kommentin jälkeen sanotte hymyillen, että no sepä mukavaa, ehkäpä seuraavilla treffeillä voidaan tutustua paremmin ja katsoa minne asiat johtaa.
Kyllä minultakin (ja useimmilta naisilta) yökerhoissa halutaan sitä seksiä. Kuitenkaan sitä ei tartte antaa.. Itse tapsin mieheni juurikin siellä baarissa, hän halusi seksiä, nukuttiin eka yö yhdessä ja siitä se lähti :) ihan kunnon tyyppi. Eli ei seksin tahtominen heti tarkoita että kyseessä on playboyluuseri.
Ensinnäkin: älkää keskittykö etsimään vakavaa suhdetta baareista, siellä monet ovat humalassa hakemassa hetken huumaa.
Jos siellä kuitenkin olette: ÄLKÄÄ antako sitä seksiä! Jos mies kiinnostaa muuten niin moisen seksi-kommentin jälkeen sanotte hymyillen, että no sepä mukavaa, ehkäpä seuraavilla treffeillä voidaan tutustua paremmin ja katsoa minne asiat johtaa.
Kyllä minultakin (ja useimmilta naisilta) yökerhoissa halutaan sitä seksiä. Kuitenkaan sitä ei tartte antaa.. Itse tapsin mieheni juurikin siellä baarissa, hän halusi seksiä, nukuttiin eka yö yhdessä ja siitä se lähti :) ihan kunnon tyyppi. Eli ei seksin tahtominen heti tarkoita että kyseessä on playboyluuseri.
Treffeille menen mukavan oloisten miesten kanssa jotka olen tavannut ihan normaalissa arjessa (kadulla, bussissa, kaupassa yms.).
Mä en varsinaisesti etsi suhdetta, mun on ihan hyvä olla nyt näin, mitkään kellot ei tikitä jne. :) Tätä asiaa ei kuitenkaan ole voinut olla huomaamatta ja kyllä se vähän jännittää, joku päivä kuitenkin toivoisin vielä olevani suhteessa.
Treffeille menen mukavan oloisten miesten kanssa jotka olen tavannut ihan normaalissa arjessa (kadulla, bussissa, kaupassa yms.).
Mä en varsinaisesti etsi suhdetta, mun on ihan hyvä olla nyt näin, mitkään kellot ei tikitä jne. :) Tätä asiaa ei kuitenkaan ole voinut olla huomaamatta ja kyllä se vähän jännittää, joku päivä kuitenkin toivoisin vielä olevani suhteessa.
4:sen kirjoittama.
niin kuin minä;
24 juu haluttiin vain seksiä,vanhenet 33 vuotiaaksi,lihot 30 kiloa ja rypistyt.
tadaa!! sulta ei halua seksiä edes oma miehesi!
niin kuin minä;
tadaa!! sulta ei halua seksiä edes oma miehesi!
ai teilläkin on noin? Nyt vieraat miehet haluis kyllä seksiä mutta vaan sitä itteään ei muuta.
kun muututte Johanna Tukiaisen näköiseksi ja luonteenne BB-Tanjan tasolle niin kyllä saatte rauhassa olla, sen lupaan.
kun muututte Johanna Tukiaisen näköiseksi ja luonteenne BB-Tanjan tasolle niin kyllä saatte rauhassa olla, sen lupaan.
ei varmaan haluttu sitä rauhassa oloa vaan, että miehet kiinnostuisi ja ihastuisi.
niin kuin minä;
tadaa!! sulta ei halua seksiä edes oma miehesi!ai teilläkin on noin? Nyt vieraat miehet haluis kyllä seksiä mutta vaan sitä itteään ei muuta.
tosin en tiedä haluisko vieraat miehetkään seksiä,koska en juuri poistu kotoani.mutta olen melko varma,että aiheuttaisin lähinnä yökkimisrefleksejä.
vaan ihmettelen mikä mussa aiheuttaa sen ettei miehet halua edes tutustua muhun mutta panna kylläkin.
4
Baareissa etsitään yleensä seksiseuraa,nimenomaan yhdenillan juttuja,joten rakasteluehdotuksia todennäköisesti tulee omasta olemuksestasi riippumatta. Jospa kokeilisit etsiä seuraa jostain muualta,vaikka harrastusten parista?
Baareissa etsitään yleensä seksiseuraa,nimenomaan yhdenillan juttuja,joten rakasteluehdotuksia todennäköisesti tulee omasta olemuksestasi riippumatta. Jospa kokeilisit etsiä seuraa jostain muualta,vaikka harrastusten parista?
Oikeasti kuka löytää harrastuksesta jonkun? Kuntosalilta ehkä? Aika hiljaista on ollut mikään flirtti kun itse olen siellä ollut. Tosin viimeksi kävin nuorena. Niasten harrastukset kun on sitä pitsinnypläämistä ja miehet harrastaa joukkue mies lajeja ja yksinlajeja kuten hiihtoa.
ette millään voi luontoäidin jakoa muuttaa....edes evoluutio ei voi sitä muuttaa, lakataan olemasta muuten. Kyllä useat miehet haluavat sitä muutakin, mutta tietty joko heti tai hetikohta sitä seksiä. Mutta jos olet kiva tyypi niin ei se siihen seksin haluamiseen jää, kyllä he haluavat myös muutakin. Pystyvät vaan ajatustyöhön sen seksin jälkeen paremmin. Tietty, jos itsekin tahdot muuta niin älä lankea ekana iltana.....Tosin itse olen tehnyt niin ja mies jäi kuin ihana takiainen iholle ja haluaa ihan kaikkea muutakin kanssani. Ja ai niin; myös sitä seksiäkin....ja taas seksiä. Ja taas. Ne on miehiä....
tänään mies laittoi hymiöviestin minulle. Mitä tuo tarkoittaa? Pitää ihan pellenä vai?