Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko riidat yhteisten lomamatkojen suunnittelussa rikkoa parisuhteen?

Vierailija
10.12.2011 |

Mieheni kanssa joudumme jatkuvasti erimielisyyksiin yhteisten lomamatkojen suunnittelussa. Mies haluaa matkustaa aina kauas lämpimään mutta minulle matkustaminen etelään on vaikeaa suhteettoman suuren lentopelkoni vuoksi. Meillä on kaikki asiat muuten hyvin mutta tuntuu että tämä lentopelkoni on miehelleni kynnyskysymys koko parisuhteen jatkumisen suhteen. Olen todella ahdistunut tilanteesta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt asiaa miehesi näkökulmasta? Voin rehellisesti sanoa, että itseäni ainakin rupeaisi pidemmän päälle jatkuva joustaminen ottamaan päähän.

Nämä ovat tosi vaikeita asioita ja hankalia ymmärtää, ellei itse ole kokenut samaa. Voisikohan lentopelkoasi jonkinlaisella avulla saada hieman pienemmäksi?

Vierailija
2/3 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä arvo, onhan se pirullista, ettei sitä voi toteuttaa (ainakaan sen oman rakkaan kanssa, jonka kanssa sitä maailmaa haluaisi nähdä). Eli minä ainakin ymmärrän miestäsi.

En myöskään ymmärrä, miksi suosit välttämiskäyttäytymistä, mikä aina pahentaa pelkokierrettä, oli kyseessä minkäsorttinen tahansa pelko. - Hanki nyt hyvä ihminen apua pelkotilaasi äläkä ensimmäisenä mieti parishteen lopettamista...Rauhoittava lääkitys auttaa jo aika pitkälle, lisäksi voisit kokeilla lyhytkestoista intensiiviterapiaa tai vaikka hypnoosia. Ajattele nyt, mitä sinulta jää näkemättä ja kokematta pelkosi takia, ja nyt ajattelet uhrata sille vielä parisuhteesikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kiinnostuneita samoista asioista. Parisuhteessa kun kuitenkin olette, niin voisitteko kuitenkin edes harkita, että joustaisitte niin, että menisitte vaikka joskus sinne etelään ja joskus toisella kerralla jonnekin sinulle mieluisaan kohteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme