Onks Strauss-Kahn vapaa mies? Ketä kiinnostaisi tuo "tyyppi"? Onks kilpailijoita?
Mun mielestä se näyttää symppikseltä noissa Iltalehden kuvissa, jossa vangittuna NY:ssa. Katselee ihan ihmeissään, että mitä ihmeen porukkaa ympärillä.
Se taitaa olla kreivi ja jos se on vapaa niin minäpä taidankin tähdätä korkealle!
Kommentit (19)
pitäiskö hypätä junaan ja hurauttaa pariisiin heti?
Nyt on vaan homma niin, että pani miettimään tuo sen tausta. Wikipedia antoi, että hän on vähän juutalainen. Pitääkö siis kuitenkin paikkansa, että on kuitenkin jonkunlainen kreivi, vaikka Ranskassahan koko aatelisto mitätöitiin?
Se juttu on nyt niin, että Palmen tausta oli vähän samanlainen, vaikka ei kait sen perheessä ollut kreiviä, mutta sossu ja vähän juutalainen.
Tuo on kyllä sen verran hankala tausta, että tuuri Strauss-Kahnilla, että joutui vain seksiansan kohteeksi eikä murhan niin kuin Palme.
Olin muutamansadan metrin päässä kun Palme murhattiin!!! Kuinkas nyt noin?
Mä voin ostaa ne kaikki hintaan 1 (yksi) euro - koko kläntti!
Kuka tulee auttaan muutossa? (Jos niihin nyt sitten kuitenkaan muutetaan asumaan, vaikka ostettaisiinkin...on niitä asuntoja oltava muuallakin, mm Pietarissa...ja Krimillä...)
Mistä tuo ero tulee? Olen aika kutsunut sos.tsto sossuksi, vaikka sillä voisi tarkoitaa sosiaalidemokraatteja.
Ai mun ajatukset meni jo näin pitkälle, että kenen nimi otetaan! Vähän nopeaa toimintaa - ja käänteitä.
kreivin nimi on de jotain. jutku se on
Ei välttis. Kaikki aatelisnimet eivät ala "de", vaikka moni alkaakin. Alla luettelo:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Armorial_de_familles_nobles_et_notables_de…
On naimisissa. Vaimo oli tukena koko prosessin ajan.
Mut kiitti tästä.
Ranskan aatelisten listassa olevat...
Mulla on liljoja, ja kaksipäinen kotka ja Pyhä Yrjö...
Eiköhän Strauss-Kahn ja Ranska jo kalpene!
(Älkää testatko mun historiantuntemusta ja yleissivistystä, se on niin vähäinen. Ihmetelkää, jos on virheellisyyksiä.)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Lilja_(heraldiikka)
Eipä sitä taida just kellään olla - onko niin "haudattu"???
Tässä tehdään vaan historiaa. Ei kelvannut aihe taidetieteelliseen joskus aikoinaan. Madde lukenut samassa paikassa. Silloin ei ollut mitään tietoa näistä asioista netissä, joten tuli kaiveltua, mutta silloin tämmöinen ei kelvannut taidetieteissä aineeksi. Nyt siitä on tehnyt niin moni vaikka mitä kirjoituksia ja netti on täynnä kuvia, joten mistä ihmeen lääkkeistä puhut. EI TÄNNE NYT MITKÄÄN LÄÄKKEET KUULU. OLETKO ALALLA VAI JOKU VALEHOITSU? Pitääkö huutelustasi tehdä joku ilmoitus? Kait suomalaisille saa kertoa historiaa. Ja sitä paitsi taidat olla aika huumoriton, jos et tajua tämmösenkään ketjun huumoria.
Et kait ole niin torvi, että luulet, että joku tässä tosissaan on lähdössä iskemään jotain Strauss-Khania? TAIDAT OLLA JOKU KATEELLINEN TYYPPI, JOKA EI YMMÄRRÄ OLLENKAAN HERJAA MITÄ JOTKUT TÄÄLLÄ HEITTÄÄ!
Ja sitä paitsi taidat olla aika huumoriton, jos et tajua tämmösenkään ketjun huumoria.
Et kait ole niin torvi, että luulet, että joku tässä tosissaan on lähdössä iskemään jotain Strauss-Khania?
Se on kuuma. Tämä ei ole mulle vitsi, en tajua sun v*ttuilua.
Todella voitaisiin lähteä.
Mutta tuo joku torvi pillereitä, syöttävä hoitsu vois painua sinne huumehörhölään. Se on varmaan just tollasia Strauss-Kahnia häirinneiden porukoita, ihan kun joku häirikkö, joka tekis miehistä perättömiä ilmoituksia.
Sainpa todella makoisat naurut!!!
Kyllä on käsittääkseni yhä naimisissa toimittaja Anne Sinclairin kanssa. Todella varakas nainen ja pysynyt miehen rinnalla, vaikka tämä on tunnettu häntäheikki.