Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku ostanut vaatteita Lidlistä?

Vierailija
09.12.2011 |

Millaisia ovat laadultaan? Kannattiko ostaa?

Pellkään, että ovat ihan totaalista sekundakamaa. Ovatko?

Siellä olisi muutama kiinnostava vaate. Collarit ja neule ja molemmat ns. turvallista tekstiiliä.

Ostaisinko?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde on kohdallaan.

Vierailija
2/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvihanskat, tuntuivat hyvältä sovitaessa, mutta niiden vuori ei ollut sormista kiinni päällikankaassa, eli joka kerta kun hanskat riisui, vuori lähti pois paikaltaan ja kääntyi ympäri. Arvatkaapa käyttivätkö lapset näitä useinkin...

Joissain collareissa ei kuitenkaan liene tuollaisten kämmien vaaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta-laatusuhde todella hyvä. Saksalaisetkin tiedostavat tämän, kun asuin Saksassa ja Lidlissä oli esim. lastenvaatteita myynnissä, ne suorastaan vietiin käsistä. Jos et ollu heti ekana päivänä aamusta kaupassa, et saanu enää mitään.

Vierailija
4/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä on olleet, lapselle collegehousuja ja huppareita, tosi hyviä nekin, pyjamankin ostin tytölle muutama viikko sitten. Hyvin on kestänyt kuosissa pesut ja pidot. Äitini osti kyllä yhden trikoopaidan, joka hitui puhki muutaman käyttökerran jälkeen. Oli sellaista extra ohutta ja pehmyttä laatua.

Vierailija
5/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut lapselleni sukkia, sukkahousuja, collegeja, velourpuvun ja poolopaitoja. Mielestäni ovat olleet hintaansa nähden hyvälaatuisia.

Muuten en Lidlissä juuri asioikaan, mutta näitä vaatteita on tullut hankittua.

Vierailija
6/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteisiin olen ollut aina tyytyväinen. Urheiluvaatteita ostan joskus, niihin pitää tosin tutustua aina tarkemmin ja revin kyllä pakettia auki, vaikkei niin saisi tod.näk. tehdäkään (kukaan ei ole tullut tosin kieltämään...). Juoksuvaatteet ovat olleet kyllä hyviä.

Ostin tänä syksynä myös itselleni neulemekon, se nyt ei ihan huippulaatua ollut, mutta sanotaanko että hinta/ laatu oli kuitenkin siinäkin kohdillaan.

Vierailija
7/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat olleet todella laadukkaita. Olen suorastaan hämmästynyt, että siihen hintaan saa nyppyyntymättömät, venymättömät lasten käyttövaatteet.

Vierailija
8/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen, että kokeilen sitten minäkin. Kun kerran hinta ei ole paha ja vaatetta tarvitsee.

Vierailija
9/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lapselle sukkia ja ensimmäisellä käyttökerralla muutamaan pariin tuli reikiä, yhdestä sukasta tuli päivän aikana koko pottuvarvas esille. Pesun jälkeen sukat olivat nyppyyntyneitä ja kauhtanoita. Aivan kuin olisivat käyneet parivuotta koneessa jo. Itselleni olen ostanut velour-oloasusestin ja housuista aukesi saumat muutamasta kohtaa parin pesun jälkeen.

Vierailija
10/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin niitä ei tosin saa jos ei ole ekana aamuna hakemassa. Menevät samantien.

Itselle ostin kerran sandaalit. Ne hajosivat ekalla käyttökerralla. =(

Vierailija
11/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue laput huolella että tiedät mitä luvataan. Sukat esim on paljon edullisemmat kuin missään muualla ja 97% puuvillaa.

Vierailija
12/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteita olen ostanut. Toppahaalarikin kesti hyvin vauvalla ja tulee käyttöön seuraavallekin ja varmaan menee sitten hyvin mielin vielä jollekin lapselle. Ei ole ollut yhdessäkään vaatteesa reikiä, huonoja saumoja, värit kulahtaneita. Osta ihmeessä! Et tule katumaan. Laadukkaampia mun mielestä kuin vaatekauppojen vastaavanhintaiset. Meinaan itsekin hakea taas sukkahousuja ja pari bodyä vauvalle.

Aikuisille en ole ostanut kauheasti kun eivät ole mallit oikein miellyttäneet silmää tai sitten ovat loppuneet jo ennen kuin ehdin kauppaan. Jos jotain kivaa löydän niin ostan kyllä.

Vierailija
13/13 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan extempore ostos, mutta olin lopulta ihan tyytyväinen. Hinta oli n. 25 euroa.

Enhän mä sitä montaa kuukautta pitänyt ja nyt on mulle iso, mutta ihan ehjänä se pysyi. Ei mitään moitittavaa laadussa vaikka halpistakki olikin, eikä edes ruma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä