Hirvein nimi Mea Viola!
Tai ei ainakaan voi mennä Espanjaan tuollaista huutelemaan, Mira Marika jää ihan kakkoseksi.
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2011 klo 20:29"]
on homo (marica) ja mea on pissaa, viola raiskaa, siinä kauniita suomalaisia nimiä. Se melena tarkoittaa siis normiespanjassa pitkät hiukset, toinen merkitys vain lääketieteen kielessä ja av-palstalla.
[/quote]
Italian kielessä se tarkoittaa veriripulia ainakin.
ihka oikean Melenan.Tällä palstalla siitä olen lukenut ja nyt sain todisteen et sellainen nimi on jollain ja oli ihan aikuinen suomalainen nainen.
Minäpä tapasin ihka oikean Melenan.Tällä palstalla siitä olen lukenut ja nyt sain todisteen et sellainen nimi on jollain ja oli ihan aikuinen suomalainen nainen.
Teemu-Olli ei ainakaan Ranskassa olisi suuren rakastajan nimi - kuulostaa tasan samalta kun ranskan lause "t'es mou au lit" eli olet pehmeä sängyssä.
naisen nimeltä Kamala.Asuu suomessa mutta on syntyjään muualta.
naisen nimeltä Kamala.Asuu suomessa mutta on syntyjään muualta.
Kai sillä Mira Marikalla tarkoitetaan kato homo. Ainakin mira=katso. Homoja on kuullu puhekielessä kutsuttavan sanalla maricon, joka on lähellä Marikaa. Vai onko Marikalla vielä joku muu merkitys?
on homo (marica) ja mea on pissaa, viola raiskaa, siinä kauniita suomalaisia nimiä. Se melena tarkoittaa siis normiespanjassa pitkät hiukset, toinen merkitys vain lääketieteen kielessä ja av-palstalla.
Hei come on! :D Lähes jokainen nimi tarkoittaa jotain hävytöntä JOLLAIN kielellä. En pahastu vaikka espanjalaiset pitävät mua pissapäänä. :D T: Mea