Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsin työhaastatteluun, olen ollut työttömänä..

Vierailija
07.12.2011 |

Laitoin miehelleni heti töihin viestin, yleensä vastaa kun jotain viestin. Nyt ei mitään kommenttia, ei edes työstä kotiin tulessa. Selitti vaan jostain kaveristaan ja pitää mennä avuksi. Kysyin sitten, että tuliko viesti perille, kun pääsin haastatteluun. "ai jaa, joo" Ja sitten vaan omia selityksiään. Ei kysynyt mihin menen haastatteluun tai ylipäänsä mitään asiasta. Plääh, joskus kyllä tympii, kun miestä ei todellakaan kiinnosta minun "isot" asiat yhtään.

Onko muilla yhtä välinpitämättömän tuntoisia miehiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pääsit haastatteluun ei oielä tarkoita mitään, joten en tajua miksi miehesi olisi ollut kiinnostuneempi asiasta.

Vierailija
2/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oma puoliso on kiinnostunut siitä, että puolen vuoden useiden hakemusten jälkeen saa edes yhden kutsun haastatteluun. En toki mitään juhlia odotakaan.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti se menee hyvin. Itse olisin innoissani haastatteluun paasysta ja varmasti haluaisin puhua asiasta miehen kanssa ja spekuloida miten kannattaa valmistautua. harmittais jos mies ei tarttuis keskusteluun.

Vierailija
4/4 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pääsit haastatteluun ei oielä tarkoita mitään, joten en tajua miksi miehesi olisi ollut kiinnostuneempi asiasta.

No kannattais sunkin juhlia vasta kun saat työpaikan.

Näillä parilla tyypillä taitaa olla pimpassa hiekkaa kun noin hiertää.

AP:lle sanoisin, että onnittelut kutsusta ja tsemppiä haastatteluun. Minusta tuntuu hassulta, ettei miehesi reagoi enempää, mutta ehkä hän halusi jarrutella, ettet pety, jos ei homma sujukaan? Ota asia puheeksi hänen kanssaan, mutta silleen rauhallisin sanakääntein, ei mitään syyttelyä tyyliin "mikset sä koskaan välitä?".