Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa nyt te muutkin, että torkutte sohvalla aamulla, kun 2,5 v. on herännyt klo 6!

Vierailija
06.12.2011 |

Vai ryhdyttekö heti vääntämään tuoreita sämpylöitä aamupalapöytään, leikitätte lasta ja höpötätte innostuneesti?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku sisäänrakennettu mekanismi... meillä mies nousee pojan kanssa puurolle ja leikkimään. Jos mies joskus on jossain työreissussa tms. niin sitten minä nousen. En torku. En ole kyllä huippuvireessäkään ennen kahvia ja sanomalehteä, mutta onhan se noustava kunnolla.

Sitä paitsi kuopuskin herää siinä seitsemään mennessä kuitenkin.

Vierailija
2/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, torkun sohvalla. Ja eipä toi asuntoa oo koskaan tuhonnut. Lastenohjelmat toimii viihdyttäjänä.

Täällä ei siis todellakaan asu sämpylän tuoksuinen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enpä olis torkkunut. Nyt kun tenavat on jo isompia ja osaavat nukkua kuin ihmiset, herään itse vapaapäivisin ilman herätyskelloa puoli kuuden - kuuden aikoihin. Sehän on jo ihan hyvä aika nousta päivän puuhiin (enkä minäkään sämpylöille tuoksu; koiran kanssa lähden lenkille jne.).

Vierailija
4/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyttää kyllä,mut ei lapsi anna torkkua. Annan lapselle aamupalaa ja lastenohjelmia. Samalla juon itse kahvin ja surffailen netissä. Sämpylöitä en tosiaan tee.

Mä menen klo.8 joka ilta nukkumaan ja silti väsyttää jos kuopus sattuu kuudelta heräämään.(olen raskaana,ehkä se vaikuttaa)

Vierailija
5/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut aamu-uninen enkä ilman tositosi pakkoa nouse sieltä klo 6!

Vierailija
6/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuin kun poika oli 1,5-v. nyt on jo melkein 3,5-v ja pystyn ihan nukkumaan omassa sängyssä lastenohjelmien ajan

Vierailija
7/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen torkkunut ollessa pienepikin.

Vierailija
8/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen auttamattpoman aamu-uninen, joten kotona ollessa en todellakaan noussut kuudelta ellei ollut IHAN pakko. Jos lapsi siihen aikaan heräsi, otin viereeni sänkyyn ja paria poikkeusta lukuunottamatta siihen onneksi simahti. Niinä muutamana kertana kun ei simahtanut, nousin ylös, laitoin jotain nopeaa aamiaista ja sen jälkeen menin sohvalle lukemaan (normaalisti luin lehteä pöydän ääressä ja lapsi leikki lattialla vieressä) eli torkkumaan ja lapsi leikki vieressä olkkarin lattialla.

Samaa konstia käytin sellaisina päivinä kun migreeni pääsi pahaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän