Miten juhlistatte itsenäisyyspäivää?
Meillä puetaan hienosti. Käydään aamulla kirkossa ja sankarihaudoilla. Syödään tavallista hienommin. Katsotaan tuntematon,laitetaan kaksi sinivalkoista kynttilää klo.18-20 välille ikkunalaudalle palamaan. Loppuilta ollaan tv:n ääressä.
Kommentit (8)
Meillä myös poltetaan kynttilöitä, katsotaan linnanjuhlia ja syödään juustoja, katkarapuja jne ei niin arkisia herkkuja :)
Illalla syödään kotona hyvin ja katsotaan linnan juhlia. Ostin sinivalkoiset kynttilät, niitä poltetaan illalla.
Kotona syödään paremmin ja katotaan linnan juhlat kera glögin ja tykötarpeiden.
Mä en halua korostaa mun itsenäisyyspäivässäni vääränlaista isämmaallisuutta. Hoitakoot Hommafoorumilaiset sen puolen. Jaa, kyl mä aion tanssahdella homotanssien hengessä kotona :)
Kyllä ollaan vielä itsenäisiä.
Meillä syödään ankkaa appelsiinikastikkeessa. Löhöillään ja käydään kävelyllä, katsotaan linnan juhlia.
vuotinen perinteemme talvisodan merkeissä: Käydään varastamassa kuusi naapurin metsästä. Naapurit varastavat sitten meidän metsästä. Aseina karamelliväreillä värkjättyä vettä vesi-ilmapalloissa. Siellä sitten hiippaillaan ja jos toinen joukkue pääsee yllättämään, häviäjä joutuu ostamaan voittajalle joulukinkun.
aiotte tehdä? Me vaan vietetään aikaa yhdessä rauhallisesti, syödään hyvää ruokaa ja katsotaan linnan juhlia.