Luulin tavanneeni kivan miehen josta voisi tulla kaveri. No sänkyynhän sekin halusi.
On niin halpa olo. En ole millään tavalla antanut olettaa, että olisin kiinnostunut hänestä romanttisessa mielessä. Tutustuimme viime kesänä ja meillä on ollut hyviä keskusteluja. Alamme tangeeraavat hauskasti ja olemme käyneet lähinnä asiapitoisia, mutta erittäin inspiroivia keskusteluja. No nyt äijä sitten tarttui mua viime tapaamisen yhteydessä takapuolesta ja alkoi vikitellä fyysiseen kontaktiin. Olo on aika ontto. Taisin juuri menettää kaverin.
Kommentit (7)
olimme kavereita ja olin ihastunut mieheen. Mies ei tainnut haluta muuta kuin seksiä. Pettymys oli kova kolaus, pidin hänestä kovasti ystävänä.
kun tosissanne uskotte miesten ja naisten väliseen ystävyyteen??
Siis sellaisia, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta, mutta joiden kanssa ei vastaavaa ole koskaan sattunut. Onko nää tyypit aitoja ystäviä, vai vaan hemmetin pitkäpinnaisia? Tuleeko sieltäkin vielä hyökkäyksiä :)
Kuin naiiveja te oikein olette, kun tosissanne uskotte miesten ja naisten väliseen ystävyyteen??
Kyseessä oli mies, jonka kanssa olin muutenkin tekemisissä opiskelun kautta. Hänen oli siis ihan hyvä uida liiveihin. Olin sitäpaitsi ihastunut mieheen ja toivoin hänestä enemmänkin. Hyvä juttu jos itse osaat toimia kylmänviileän harkitusti ihastuneena.:) Meillä toisilla taktikointi vähenee sen seurauksena..
Millä tavalla seksi estää teitä olemasta ystäviä miesten kanssa? Entä toivomasta suhdetta? Minusta on käsittämätöntä, että nainen on jopa ihastunut mieheen, mutta kun tämä haluaisi seksiä, nainen vetäytyy.
Itse ainakin haluan aina ihastuksen kohteen kanssa vuoteeseen, enkä sanoisi ei ystävällekään, olettaen, että molemmat ovat vapaita ja n.s. seksuaaliterveys on huomioitu.
Ap, kokeile vielä, sopiiko miehelle ystävyys. Puhu hänelle ja kerro, mitä sinä haluat. Toisille miehille torjunta on niin kova kolaus, etteivät voi jatkaa. Toisten itsetunto kestää ja heistä tulee luotettavia ystäviä. Vai pelkäätkö, ettet itse osaa vetää kanssakäymisellenne rajoja?
jos meis siitä suuttuu, ei se ole menetys