Ammatillinen itsemurha? Onko esimerkkiä tosielämästä?
Mä olen ehkä tainnut itsekin tämän tehdä. Arvot muuttui ja lähdin muille teille ja muihin maisemiin. Sekö se sitten oli?
Kommentit (4)
Joskus kaduttaa, mutta paluuta ei ole. Varmaan muut pitää mua hulluna ja monet on kysynyt, miksi tein näin?
Tutkijankoulutuksestani ei ole nykyisessä duunissa paljonkaan arvoa. Tosin tiettyä ammattitaitoa sieltäkin tulee sovellettua nykyiseen työhän. Mutta se urani päättyi siihen ja nyt olen uuden alkumetreillä.
juuri äskettäin sen askeleen elämässään ottanut. Jätin työprojektin kesken ja nyt olen kotiäitinä jonkin aikaa. Tulevaisuudesta ei ole tietoa, mutta paluuta entiseen tuskin on.
Olen jollakin tapaa hyväksynyt sen, että menetin ehkä ainoan tilaisuuteni rakentaa edes jonkinlaista uraa elämässäni mutta olen varma, että jossakin vaiheessa se voi olla kova pala käsitellä. Nyt ratkaisu tuntuu oikealta, mutta jos uutta tilaisuutta ei tule, niin se voi ottaa koville...
olemalla 5 vuotta kotiäitinä yhteen putkeen. Meidän firmassa eteneminen tyssäsi siihen. Muualle taas on vaikea päästä, koska olen ollut "liian kauan" samoissa tehtävissä.
Niin tein minäkin. Kerranhan vaan täällä ollaan. Muuten olisin katunut jumittumistani loppuelämän.