Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No ketkä sitten on niitä entisiä kouluKIUSAAJIA?

Vierailija
04.12.2011 |

Kun tuntuu että nykyään vähintään joka toinen on entinen koulukiusattu ja ujostelija, jolla on ollut elämässään niiiiiiin rankkaa kun lapsuuden traumat varjostaa elämää hautaan asti.

Ketkä sitten on olleet niitä kiusaajia, ei kait nekään kaikki nyt sentään ole jo kuolleet yliannostuksiin niinkuin kiusatut fantasioivat? Kuka kehtaa tunnustaa?

Ja ei, itse en ollut kumpikaan. Sain osani nälvinnästä ja ehkä passiivisesti osallistuin joidenkin hyljeksintään, mutta kumpaankaan leiriin en itseäni lue.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen entinen koulukiusaaja.

Olen työssäkäyvä kahden lapsen äiti.

Muutin nuorena toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, ja tällä paikkakunnalla asuin useamman vuoden. Ja henkisesti kasvoin vielä useamman. Palasin takaisin aivan eri ihmisenä, ja ensi töikseni etsin käsiini pahimman kiusani kohteeksi joutuneet, pyysin anteeksi ja kerroin että häpeän omaa käytöstäni, enkä sitä osaa selittää muuten kuin itseni etsimisellä ja tietynlaisella epävarmuudella, jota silloin yritin niin kovin peitellä.

Onneksi en pilannut kenenkään elämää, kiusaamistani ihmisistä tuli itse asiassa minulle ihan ystäviäkin kun tutustuimme, eikä minun tekemäni asiat enää paina heidän mieltään. Minun mieltäni painaa toisinaan vieläkin, mutta sen olen ansainnut.

Sillälailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan