Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaano synnytyksessä revennyt sulkijalihas vielä saada toimivaksi?

Vierailija
03.12.2011 |

Itkettää ystävän puolesta, jolta meni pidätyskyky, on juuri synnyttänyt ja vielä eka lapsi. Kellään kokemusta asiasta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraneminen kestää hieman pidempään ja toki voi jotain vaivaa alkuun ollakin. Fysioterapia ohjeita pitäisi saada ja sitten 3kk päästä on jälkitarkastus. Tarvittaessa voidaan tehdä vielä korjausleikkauksia. Ei ole tietenkään mikään kiva juttu, mutta ei kannata vielä miettiä sitä huonointa lopputulosta. Suurin osa paranee kuitenkin ihan hyvin.

Vierailija
2/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty sulkijalihajksen katkaisu leikkaus vuosia ennen ensimmäistä synnytystä sen liiallisen kireyden vuoksi. koko synnytyksen ajan kätilö tarkkaili myös mun peräpäätä tosi tarkasti ettei pääsis repeemään. epparikin tehtiin varoiksi ettei olis renenny pepussa. sectio sali oli koko synnytykse ajan valmiudessa mun pyllyni takia. itse en sitä repeämistä osannut ede alkuun pelätä ennenkuin kätilö sanoi että hän on tosi herkkänä siinä asiassa ja mulla olikin lääkäri melkein koko ajan mukana, ponnistamisessa koko ajan ( kesti tunnin kun piti olla varovaisia...)

toivon vaan että kaveris saa edes jonkinlaista pidätystä, mulla leikattuna olisin joutunu pussipaskalle jos olis revenny...;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty sulkijalihajksen katkaisu leikkaus vuosia ennen ensimmäistä synnytystä sen liiallisen kireyden vuoksi. koko synnytyksen ajan kätilö tarkkaili myös mun peräpäätä tosi tarkasti ettei pääsis repeemään. epparikin tehtiin varoiksi ettei olis renenny pepussa. sectio sali oli koko synnytykse ajan valmiudessa mun pyllyni takia. itse en sitä repeämistä osannut ede alkuun pelätä ennenkuin kätilö sanoi että hän on tosi herkkänä siinä asiassa ja mulla olikin lääkäri melkein koko ajan mukana, ponnistamisessa koko ajan ( kesti tunnin kun piti olla varovaisia...)

toivon vaan että kaveris saa edes jonkinlaista pidätystä, mulla leikattuna olisin joutunu pussipaskalle jos olis revenny...;(