Milloin kuukautiset ICSI:n jälkeen?
En tarkoita siis ensimmäistä " keskenmenovuotoa" vaan sen jälkeisiä normaaleja menkkoja. Mulla on normaalisti kierto 27-29 päivää, mutta nyt on mennyt ICSIn jälkeisen vuodon jälkeen jo 33 päivää eikä menkkoja kuulu ja raskaanakaan en ole. Syy miksi asiaa hermoilen on se, että mulle tehdään PAS tulevien kuukautisten jälkeiseen kiertoon ja odottelen kovasti menkkojen saapumista, ettei PAS pitkittyisi. ICSIssä käytettävillä hormooneilla lienee vaikutusta, että muuten niin " varmat" menkat ovat sekaisin. Onko muilla kokemuksia? Voiko yhdet kuukautiset jäädä kokonaan väliin?
Kommentit (2)
..jotta täälläkin päästäis passiin. Mullakin on aina ollut lähes kellon tarkat kierrot, mutta nyt ICSI:n jälkeen huomasin kyllä oviksenkin olevan " viikon myöhässä" , eli arviolta viikon ainakin menee yli normaali kierron. Johtunee noista hormoonimääristä.
Jaksamista sulle!
... on ainakin tullut ihan normaaliin aikaan (vaihdelua useimmiten 25-28 pv, harvoin 24 tai 29-30-31)...
... ehkä sulle on mennyt jonkin hormoonin suhteen vähän epätasapainoon, ja korjaantuminen kestää vaan pidempään kuin yhden kierron...
Tsempit,
Eemeli
(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:
eemelikaksi@hotmail.com)