Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa että seksielämämme on "palautunut"!

Vierailija
01.12.2011 |

Teimme kolme lasta pienillä ikäeroilla ja monta vuotta elämä oli melkoista vaipparallia. Yritimme kyllä pitää huolta myös siitä, että seksille jää aikaa, mutta vaikka olisi ollut aikaa, ei ollut liiemmin puhtia. Mietin jo että tässäkö tämä nyt sitten on, ja syttyykö liekki enää ollenkaan...

No vauva on nyt kohta vuoden, ja miehen kanssa menee paremmin kuin koskaan! Olen yllättynyt, positiivisesti. Oikein odotan miestä kotiin, ja että saa kaikki lapset nukkumaan. Ennen meni telkkari ja läppäri päälle, nyt me mennään sänkyyn. Vähintään neljä, viisi kertaa viikossa. Kaikki tuntuu niin helpolta ja tyydyttävältä, tunnemme toisemme, haluamme miellyttää ja tehdä hyvää. Arkikin rullaa, kun petiasiat ovat taas kunnossa.

Itse olin hyvin aktiivinen ennen lapsia, ja mietin usein, että näinkö paljon ihminen voi muuttua. Onneksi "muutuin" vielä toisenkin kerran, ja sain ihanan seksielämäni takaisin. Toivottavasti sinäkin, pienen (pienten) äiti! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa minunkin, mutta ei... Eikä edes johdu minusta, haluaisi mutta kun miestä ei kiinnosta. Olen mielestäni ihan yhtä hyvännäköinen kuin ennen lapsiakin, ehkä miehen mielestä sitten en. Tai sitten joku jännitys on vaan mennyt. Tai sitten sillä on joku toinen. En olisi koskaan uskonut, olimme ennen "hyvä pari" :(

Vierailija
2/2 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ei oo palautunu, enkä ees haluais. Ukko kyllä vonkaa koko ajan. No ei kai se oo väsyny, kun ei joudu valvomaan. En tiedä edes toivoisinko että haluaisin taas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla