saako kalapuikoista tehä vauvalle (7kk) ruokaa?
Kommentit (9)
Kalapuikoista? Eikai kukaan tosissaan noita osta? Kakarana noita joutui koulussa sietämään, mutta eihän nyt ole ihmisen ravintoa. Rasvaista paskaa koottu jostain kuonajätteistä jotka ei kelpaa koiranruuaksi. Eivät ole kalaa nähnytkään.
Siis jos tarkoitat pelkkää pakastekalaa ilman mitään ylimääräisiä käsittelyjä.
niin mä vähä epäilinkin... no sit täytyy keksiä muuta.. saako SEItä käyttää? vai pitääkö kalan olla ihan oikeaa kalaa? :)
musta kalapuikot on hyviä :P
SEItiä voisin sit ostaa ja tehä siitä jonkinmoista ruokaa :D säilyis hyvin pakkasessakin...
Sei on hyvä raaka-aine vauvanruokiin. Kalapuikot eivät ole, koska niiden kuorrute on melkoinen rasva- ja suolapommi.
Mukavaa että haluat tehdä itse vauvanruokia etkä osta peruna-sei-mössöä valmiina kaupasta!
kuoren pois tietysti,kun se on niin kovaakin,ettei sitä saa muussiksi.Olisiko se sitten ok?
Kyllä voit syöttää vauvalle kalapuikon sisusta, mutta ei se mitenkään ihanneruokaa ole, siinä on kuitenkin suolaa siinäkin. Parempi olisi tehdä kalaruoka itse pakasteseistä.
Miksi käyttäisi kalapuikkoja?
"kalaa kahdesti viikossa". Niissä kun ei ole kalaa.
mieluumin seistä, kalapuikossa on kaikkea muuta roinaa ja suolaa yms.
niin mä vähä epäilinkin... no sit täytyy keksiä muuta.. saako SEItä käyttää? vai pitääkö kalan olla ihan oikeaa kalaa? :)